![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ropa Maus 5, Rense/læsser til sukkerroer |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |||
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2017 kl. 22:32 |
||
Du har mange gode spørgsmål Ulrik, som jeg meget gerne besvarer, spørgsmålet er jo så om det skal gøres i en artikel... men jeg skal jo nok ikke skrive den selv ;-) og nej jeg har ikke haft privilegiet endnu at være midtpunktet i sådan en artikel endnu. :-) |
|||
|
Allan Clausen
|
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2017 kl. 14:28 |
||
|
|||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|||
![]() |
|||
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Medlem siden: 25-November-2013 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2017 kl. 16:44 |
||
Jeg kan fornemme et interessant samarbejde her og en spændende historie. Den vil jeg glæde mig til at følge. Hilsen korrekturlæser på Byggebladet og Technic kyndig (hint Ulrik
) |
|||
|
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
|
|||
![]() |
|||
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2017 kl. 21:30 |
||
|
Hvor er du dygtig - det er meget inspirerende at se - og godt du sætter et billede ind af den rigtige maskine ! sjov info at den kan læsse SÅ meget SÅ hurtigt!
|
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2017 kl. 08:06 |
||
Jeg sender dig en PM – processen er igang.Redigeret af Ulrik.Hansen - 22-November-2017 kl. 08:07 |
|||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |