Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ropa Maus 5, Rense/læsser til sukkerroer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ropa Maus 5, Rense/læsser til sukkerroer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan.Clausen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-Maj-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 349
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 22:32
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Det er mesterligt – siger en der stort set intet fundament har for at kommentere Technic.

Det vækker dog min nysgerrighed omkring hvordan du ... har lært det. Altså, hvad startede du med. Hvad var udviklingen i din læring. Udover min nysgerrighed, kunne det f.eks. vise andre at det ikke er umuligt at bygge Technic, samt inspirere dem til at gå igang. Det kunne blive en artikel. Tilgiv mig hvis du har udlagt det i Byggebladet en eller flere gange Ouch

Du har mange gode spørgsmål Ulrik, som jeg meget gerne besvarer, spørgsmålet er jo så om det skal gøres i en artikel... men jeg skal jo nok ikke skrive den selv ;-) og nej jeg har ikke haft privilegiet endnu at være midtpunktet i sådan en artikel endnu. :-)

Allan Clausen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 14:28
Citat: Allan.Clausen Allan.Clausen skrev:

Det er mesterligt – siger en der stort set intet fundament har for at kommentere Technic.

Det vækker dog min nysgerrighed omkring hvordan du ... har lært det. Altså, hvad startede du med. Hvad var udviklingen i din læring. Udover min nysgerrighed, kunne det f.eks. vise andre at det ikke er umuligt at bygge Technic, samt inspirere dem til at gå igang. Det kunne blive en artikel. Tilgiv mig hvis du har udlagt det i Byggebladet en eller flere gange Ouch

Du har mange gode spørgsmål Ulrik, som jeg meget gerne besvarer, spørgsmålet er jo så om det skal gøres i en artikel... men jeg skal jo nok ikke skrive den selv ;-) og nej jeg har ikke haft privilegiet endnu at være midtpunktet i sådan en artikel endnu. :-)

En smule af det besvares i video-indslaget med Maskinbladet, som jeg så efter jeg havde kommenteret denne tråd. Vi inspireres og lærer jo af hinanden, så kunne du ikke være interesseret i at jeg (i samarbejde med en Technic-kyndig) email-interviewer dig, og på den måde får det formidlet videre til foreningens medlemmer? Jeg vender lige tilbage i en PM.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Nicolai.Kej.Zinck Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 25-November-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1863
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Kej.Zinck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 16:44

Citat: Allan.Clausen Allan.Clausen skrev:

En smule af det besvares i video-indslaget med Maskinbladet, som jeg så efter jeg havde kommenteret denne tråd. Vi inspireres og lærer jo af hinanden, så kunne du ikke være interesseret i at jeg (i samarbejde med en Technic-kyndig) email-interviewer dig, og på den måde får det formidlet videre til foreningens medlemmer? Jeg vender lige tilbage i en PM.

Jeg kan fornemme et interessant samarbejde her og en spændende historie.
Den vil jeg glæde mig til at følge.

Hilsen korrekturlæser på Byggebladet og Technic kyndig (hint Ulrik Wink)
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
Til top
Jane.Kvint Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 15-Januar-2013
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Point: 248
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jane.Kvint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 21:30
Hvor er du dygtig - det er meget inspirerende at se - og godt du sætter et billede ind af den rigtige maskine ! sjov info at den kan læsse SÅ meget SÅ hurtigt!

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 08:06
Citat: Nicolai.Kej.Zinck Nicolai.Kej.Zinck skrev:

Jeg kan fornemme et interessant samarbejde her og en spændende historie.
Den vil jeg glæde mig til at følge.

Hilsen korrekturlæser på Byggebladet og Technic kyndig (hint Ulrik Wink)
Herligt Big smile Jeg sender dig en PM – processen er igang.

Redigeret af Ulrik.Hansen - 22-November-2017 kl. 08:07
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.066 sekunder.