![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 8485868788 143> |
| Forfatter | ||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2017 kl. 20:01 |
|
|
Næste byggemøde i Taastrup er torsdag den 16. november i lille sal på 1. sal fra kl. 18.30-21.30.
Det er som sædvanligt i Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh Anne Jeppesen Carsten Lars Lyager Olsen |
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2017 kl. 11:12 |
|
|
Kom nu - vi har plads til mange mange flere!
|
||
![]() |
||
Peter.Thrane
Plade
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 60 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2017 kl. 12:10 |
|
|
Næste byggemøde i Taastrup er torsdag den 16. november i lille sal på 1. sal fra kl. 18.30-21.30.
Det er som sædvanligt i Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh Anne Jeppesen Carsten Lars Lyager Olsen peter og rasmus thrane
|
||
|
Peter Thrane
|
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2017 kl. 12:13 |
|
|
Det er som sædvanligt i Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh Anne Jeppesen Carsten Lars Lyager Olsen peter og rasmus Thrane Tobias Christensen Henrik Christensen
|
||
|
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2017 kl. 17:56 |
|
|
Det er som sædvanligt i Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh Anne Jeppesen Carsten Lars Lyager Olsen peter og rasmus Thrane Tobias Christensen Henrik Christensen Jakob
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-December-2017 kl. 09:05 |
|
|
Kom frisk til juleafslutning torsdag den 21. december i store sal fra kl. 18.30-21.30
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med
Redigeret af Lene.Bøgh.Hansen - 06-December-2017 kl. 09:06 |
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2017 kl. 15:32 |
|
|
Kom frisk til juleafslutning torsdag den 21. december i store sal fra kl. 18.30-21.30
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen |
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Kim.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 313 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2017 kl. 16:59 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen
|
||
|
Kim Petersen
|
||
![]() |
||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2017 kl. 18:00 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen |
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2017 kl. 23:35 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove |
||
|
3xH tours
|
||
![]() |
||
Peter.Thrane
Plade
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 60 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2017 kl. 10:55 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane
|
||
|
Peter Thrane
|
||
![]() |
||
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2017 kl. 12:41 |
|
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2017 kl. 20:54 |
|
|
Jeg kommer:
Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2017 kl. 21:08 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten
|
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2017 kl. 09:44 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten Morthen Henning Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 11-December-2017 kl. 09:45 |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Anne.S.Jeppesen
Panel
Medlem siden: 08-August-2016 Sted: Aalborg Region: Himmerland Status: Offline Point: 1150 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2017 kl. 20:13 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten Morthen Henning Anne Jeppesen
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2017 kl. 22:23 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten Morthen Henning Anne Jeppesen Lasse VestergårdAnne Mette Vestergård
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2017 kl. 22:38 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten Morthen Henning Anne Jeppesen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Casper Hansen |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2017 kl. 07:37 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten Morthen Henning Anne Jeppesen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Casper Hansen Elisabet Horte |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Rolf.Ingdahl.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 29-Januar-2014 Region: Bornholm Status: Offline Point: 332 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2017 kl. 13:05 |
|
|
Medborgerhuset, Taastrup Hovedgade - lige overfor Taastrup Station. Jeg kommer: Lene Bøgh - og har som sædvanlig julegodter med Finn Brian Jacobsen Rune L Petersen Kim Petersen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove peter og rasmus thrane John Thomsen Jane Kvint Søren Johansen Carsten Morthen Henning Anne Jeppesen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Casper Hansen Elisabet Horte Rolf Jensen og Mick - vi kommer nok lidt senere, afhænger af trafikken.
|
||
|
Rolf Ingdahl Jensen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 8485868788 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |