![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 7778798081 143> |
| Forfatter | ||
Jesper.Neergaard
Klods
Medlem siden: 26-Juli-2016 Sted: Frederiksberg Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2016 kl. 21:50 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hygge-juleafslutningsmøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71.
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik KlodshansenHenrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter )Helgi
Jesper |
||
|
Jesper N. Hansen
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2016 kl. 21:21 |
|
|
Nogen der vil påtage sig opgaven at tage fotos af byggemødet til Anne?
|
||
![]() |
||
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2016 kl. 21:44 |
|
:-) Helgi edit: Jakob, du må gerne fotografere :-)
Redigeret af Helgi.Toftegaard - 10-December-2016 kl. 21:57 |
||
|
Helgi
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2016 kl. 21:45 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hygge-juleafslutningsmøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71.
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2016 kl. 23:53 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg)
|
||
|
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2016 kl. 08:23 |
|
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2016 kl. 09:03 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Anne Mette Casper Hansen
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2016 kl. 10:25 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Anne Mette |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2016 kl. 13:19 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Anne Mette Ulrik Hansen |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2016 kl. 16:31 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Anne Mette Ulrik Hansen Rune L Petersen. |
||
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
||
![]() |
||
John.Verup
Tagsten
Medlem siden: 09-Januar-2016 Sted: Hvidovre Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 409 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-December-2016 kl. 20:29 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Anne Mette Ulrik Hansen Rune L Petersen. John Verup |
||
|
John Verup
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-December-2016 kl. 21:41 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Ulrik Hansen Rune L Petersen. John Verup |
||
![]() |
||
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2016 kl. 12:45 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-) Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone (ikke helt sikker) Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Ulrik Hansen Rune L Petersen. John Verup
|
||
|
Lone Marcussen
Let's play together |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2016 kl. 13:44 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-)
Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone (ikke helt sikker) Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Rune L Petersen. John Verup
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Peder.Svend.Pedersen
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1343 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2016 kl. 17:35 |
|
|
Torsdag den 15. december 2016 fra kl. 18.30 - lille sal på første sal. Som sædvanligt tager vi julegodter med til os alle :-)
Jeg kommer: Lene Morten Carsten Elisabeth Lone (ikke helt sikker) Henrik Jeppe (nu med nissehue og julegodter Henrik Klodshansen Helgi Jesper Jakob (jeg tager gerne en stribe billeder) Henrik C (så slipper jeg) Rune L Petersen. John Verup Peder Svend Pedersen |
||
|
Peder Svend Pedersen
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2017 kl. 15:54 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71.
Torsdag den 19. januar 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3 på første sal. Jeg kommer: Lene |
||
![]() |
||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2017 kl. 15:58 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71.
Torsdag den 19. januar 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3 på første sal. Jeg kommer: Lene Lars Lyager Olsen |
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2017 kl. 17:06 |
|
|
Torsdag den 19. januar 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3 på første sal. Jeg kommer: Lene Lars Lyager Olsen Carsten |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Morten.Carlsen
Klods
Medlem siden: 30-August-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2017 kl. 20:53 |
|
|
Torsdag den 19. januar 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3 på første sal. Jeg kommer: Lene Lars Lyager Olsen Carsten Morten
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2017 kl. 13:56 |
|
|
Torsdag den 19. januar 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3 på første sal. Jeg kommer: Lene Lars Lyager Olsen Carsten Morten
Henrik Christian Grove |
||
|
3xH tours
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 7778798081 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |