Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - AGF Support bus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AGF Support bus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AGF Support bus
    Sendt: 01-November-2016 kl. 20:54
Hej Allesammen

Så var Rene Andersen lige forbi Funder for at få klistermærker på sin nye AGF support bus Smile

Inspirationen til bussen er en blanding af Renes eget design, samt billeder fra af AGFs bus.
Det er Renes første MOC her på siden.

Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 21:20
Ser super godt ud - super debut - lækker bus - kan godt lide fronten samt baggagedelen
Vidste bare ikke at der fandtes så mange AGF supportere så man kunne fylde en hel bus 😂😂😂😂😂😂😂😂 Forza Sønderjyske 😀😀😀😀 den tager vi en anden tråd 😀😀😀 fed bus - fede klistermærker -   Hvordan laver du dem
Lars Fink Hansen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 21:24
Det er printet ud på klisterark købt hos Grafical. De kan fås i både transparent og hvid.

Knud Ahrnell Albrechtsen

Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 21:35
Det skulle da have været en FCK bus, nej spøg til side, den ser rigtig flot ud og mega fede klistermærker.
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Nicolai.Kej.Zinck Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 25-November-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1863
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nicolai.Kej.Zinck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 21:39
Jeg så bussen uden klistermærker og tænkte straks, at det så ret godt ud.

Nu står den så med klistermærker, som virkelig også gør noget godt for look'et! Godt arbejde René - og godt arbejde Knud!
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
Til top
Peter.Ejsing Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-Maj-2014
Region: Nordsjælland
Point: 880
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Ejsing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 21:39
Ja - fed bus - det gav lige et ekstra lift, at der kom klistermærker på Thumbs Up

Knud: Kunne det tænkes, at du ville sælge et par ark - jeg havde tænkt at prøve at lege lidt med at lave et par klistermærker, men på én eller anden måde synes jeg, at det er lidt dyrt at give 361,- for at lave et lille forsøg, og så måske ende op med 23 ark, som man ikke rigtigt kan bruge til noget... Embarrassed Big smile
Peter Ejsing
Til top
Stig.Delman Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 19-Oktober-2015
Sted: Jordløse
Region: Fyn
Point: 1373
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stig.Delman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2016 kl. 21:42
Det er i den grad en godkendt debut
Helt enig i den har en fed front

Stig

Tovholder på Klodsfest.dk
Lageransvarlig. Merchandise
Klodsfestudvalget 2019,2026   
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 07:09
Citat: Peter.Ejsing Peter.Ejsing skrev:

Ja - fed bus - det gav lige et ekstra lift, at der kom klistermærker på Thumbs Up

Knud: Kunne det tænkes, at du ville sælge et par ark - jeg havde tænkt at prøve at lege lidt med at lave et par klistermærker, men på én eller anden måde synes jeg, at det er lidt dyrt at give 361,- for at lave et lille forsøg, og så måske ende op med 23 ark, som man ikke rigtigt kan bruge til noget... Embarrassed Big smile

Hej Peter

det kan vi da sagtens finde ud af.

Knud Ahrnell Albrechtsen

Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 07:44
Kaster lige en rose
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 10:00
Flot bus men AGF..........Wink
Henrik Kunz
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 10:07
godt gået fed bus Thumbs Up klistermærkerne gir det sidste pift
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Nordsjælland
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 10:55
Den ligner jo meget godt, især med klistermærkerne.

Jeg er ikke til fodbold, så jeg kan godt godkende den flotte LEGO bus uden skrubler.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Nordvestjylland
Point: 2500
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 11:30
Super fed Hug
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 06:10
Der er nu flere der har spurgt ind til de labels jeg printer.
Jeg har købt dem hos etiketlageret.dk
Jeg har købt både i hvide og transparent.
Her er et link til de transparente:
http://www.etiketlageret.dk/shop/1-a4-etiket-ark-transparent-2431p.html
De skal printes i en laserprinter og når man påfører skal man passe på negle og andre hårde genstande da det kan ridse printet.

Knud Ahrnell Albrechtsen

Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Marts-2006
Point: 3910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 08:07
Flot og fint. Bruger de samme mærker fra Grafical men til blækprint. 
Husk at kun de færreste printere kan printe hvidt Smile , så 2 forskellige slags kan være en fordel. 

Skulle der komme ridser fra skarpe genstande m.v. bliver mærkerne da bare mere autentiske. Det skyldes kun der har været en " modstander" forbi der var sur over at tabe. Wink 

Giver bus og mærker fribiletter til kampene ? 
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Point: 3541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-November-2016 kl. 15:01

Vil gerne endnu engang give ros for den rigtig flot udførte bus, jeg har dog lidt kritik, forhåbentlig kan du bruge det til noget.

Jeg tænker om du har prøvet med nogle mørke slopes mellem døren og vinduespartiet, for at binde det bedre sammen. forslag: DBG, sort elller dark Brown.

Uanset er det stadig godt udført.

Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.