![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
mikro by |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(4)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 16:21 |
|
Micro byen er blevet ændret til årets udstilling i Hasle.
Stationsbygningen er Rønne H og røgeriet er fra Hasle. Den kan ses live i Hasle som en del af Lego udstillingen i morgen søndag kl. 10 til 15, mandag d. 16/10 kl. 10 - 15 og tirsdag kl. 10 til 13. Skibene er Ole Dreyers.
|
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 06:39 |
|
Det ser rigtig godt ud
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 08:36 |
|
Får jo helt lyst til at komme en tur til øen og besøge Hasle igen. Nok mest røgeriet
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 09:30 |
|
Ja, ikke dårligt, men Rønne Station havde jeg nu aldrig hørt om selvom jeg har været på øen et par gang.
Nu har jeg så googlet det og det viser sig at jernbanedriften ophørte i efteråret 1968, ak ja, det er meget længe siden. Men jeg vil gerne rose for den fine Rønne Stations bygning og røgeriet. Man kan næsten lugte de røgede sild. Og de mange fine huse der omkrandser pladsen, med massere liv, gode detaljer. Kunne godt tænke mig et nærbillede af det store røde hus i den modsatte end af pladsen Redigeret af Casper.Hansen - 16-Oktober-2016 kl. 09:33 |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 11:31 |
|
Jeg synes det ser super godt ud. Du har på en god måde fået bundet mange forskellige miljøer sammen.
|
|
![]() |
|
Søren.S.Sanderhoff
Klods
Medlem siden: 22-Juni-2013 Sted: Danmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 13:10 |
|
Hvor i Hasle er det I udstiller? Jeg må se om jeg kan overtale familien til at vi skal kigge forbi. Men de vil hellere se på røgerier.
|
|
|
Søren S. Sanderhoff
|
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 13:21 |
|
Udstillingen er Storegade 64 i Hasle - det gamle rådhus overfor brugsen. Der er åbent i dag til kl. 15, i morgen fra 10 til 15 og tirsdag 10 til 13. Gratis adgang
|
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |