Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Toubroskolen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Toubroskolen.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 11:34
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Citat: Casper.Hansen Casper.Hansen skrev:

Det ser godt ud, men jeg kan se på billederne af den rigtige skole at der er et pænt stykke vej til det færdige resultat.

Jeg håber du har bedre billeder end dem jeg kunne finde på Google.

Held og lykke med projektet.

Casper jeg glemte helt at fortælle at vores gode kasser Hr Søren skjødt ) har taget en masse billeder som jeg bygger efter. Jeg har aldrig selv gået fysisk rundt om skolen og det kan jeg også mærke når jeg bygger. Men det er sjovt at prøve.
Nu er jeg ikke pc guru så jeg kan ikke lave link til hans billeder men måske du kan fange ham og spørge eller han læser dette og laver et link.Wink

Okay, det var nu ikke fordi jeg havde lyst til at se billederne fra skolen, men de billeder fra google er fra enten stor afstand (så man kan se hele skolen) eller billeder der kun dækker en smule af facaden, eller det man kan se på street view, altså et dårligt udgangspunkt.  Jeg er glad for at du har langt bedre billeder, det var mest det jeg var bekymret for.

Glæder mig til at se det færdige resultat, bliver det udstillet andre steder end skolen?
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 19-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 18:15
Virkelig godt initiativ. Jeg er enig med Hanne i, at den med statsgaranti bliver et hit. Smile
Klaus Algreen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 10:35
Citat: Klaus.Algreen Klaus.Algreen skrev:

Virkelig godt initiativ. Jeg er enig med Hanne i, at den med statsgaranti bliver et hit. Smile

Det håber jeg da på. min plan er også at prøve med lidt bevægelse for første gang så nu må vi se hvad de siger. Smile
Henrik Kunz
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 12:41
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Citat: Anders.Dimitri Anders.Dimitri skrev:

virkelig flot skole-start Wink
kan godt lide at følge med til projekter Smile

og fed borg i bagrunden ingen tvivl om det er indgangen til helms deepSmile  

Det er det ikke. Det er en moc. Men vi tager jo alle ider fra noget så..... Men der skal nok komme billeder en dag.Wink

jeg tænkte ikke på modellen Wink jeg tænkte på helms deep fra filmen, altså en moc af helms deep fra filmen Embarrassed. glæder mig til at se dine projekter til byggemødet Big smile
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:34
Jeg ved godt hvad du mener Anders. Men det er ikke noget med Helms deep. Vi taler om det til byggemødet. Wink Glæder mig til at se dig. Smile
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 10:33
Nye billeder kommer i næste uge.Smile Klods posten har været forbi så der bygges lidt igen.Wink
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 08:06
Ja så blev det store flytte dag. Modulerne fylder nu for meget til at være på byggeværelset så de er flyttet og sat sammen. Men der er så blevet plads til at bygge nye moduler....... Men nu venter en igen på klodsposten.  Her er som det ser ud pt.

Ja så stadig et stykke vej. Dog ved jeg nu at layoutet bliver 6,5BP bred. Længden kendes stadig ikke. Smile

Henrik Kunz
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Nordsjælland
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 11:10
Rigtigt flot, men også helt enormt.

Er murene røde eller mørke røde på det sidste billede?
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Carsten.Pedersen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 06-December-2013
Region: ikke oplyst
Point: 130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 13:44
Hold da op, hvor det ser godt ud. 53
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 16:19
Vildt flot :-)
Og vildt stort ;-)
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 6585
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 17:15
Det' dæleme iorden det der...

Skal nok vække behørig opsigt, blandt de lokale brugere

Og dem kommer der nok en masse af, hvis 'fodarbejdet' er gjort tilstrækkeligt... Men mon dog ikke...
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 18:32
Citat: Casper.Hansen Casper.Hansen skrev:

Rigtigt flot, men også helt enormt.

Er murene røde eller mørke røde på det sidste billede?
De er mørke røde (  dark red ) Smile
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:30
Sidste nye billeder inden LW.

Henrik Kunz
Til top
Jakob.Peterhänsel Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 02-Marts-2015
Sted: Østerbro, København
Region: Hovedstadsområdet
Point: 2164
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Peterhänsel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:33
Noget af et projekt!
Ser godt ud.. skal der være legeplads i midten? 
Venligst,

Jakob Peterhänsel
Til top
Ole.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 28-Juni-2012
Region: Midtjylland
Point: 1642
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:59
Respekt!!, intet mindre. Det ser godt ud. Glæder mig til at se det færdige resultat.
Ole Olsen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:03
Citat: Jakob.Peterhänsel Jakob.Peterhänsel skrev:

Noget af et projekt!
Ser godt ud.. skal der være legeplads i midten? 

Der kommer nogle træer i skolegården. Der kommer også et halvtag så man kan gå tørsko fra gymnastiksalen til de øvrige lokaler. Legepladsen kommer til højre for de sidste huse som jeg har sat på. Regner også med at der skal være lidt bevægelse på legepladsen. pt. fylder det 6,5x8BP. Men der er stadig et stykke vej så....Wink
Henrik Kunz
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Region: ikke oplyst
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:12
Jeg har skrevet det før i tråden her, men gør det gerne igen.

Det er høj klasse, at få stablet et så stort layout på benene udelukkende til det event her. Virkelig godt gået, og jeg glæder mig til at se det færdigt...
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:34
Citat: Rasmus.Ansbjerg Rasmus.Ansbjerg skrev:

Jeg har skrevet det før i tråden her, men gør det gerne igen.

Det er høj klasse, at få stablet et så stort layout på benene udelukkende til det event her. Virkelig godt gået, og jeg glæder mig til at se det færdigt...

Tror nu også jeg lige bruger det til KF. Men skolen var nu også NOGET større end jeg havde regnet med. Men har man sagt a så.... Nu må vi se om jeg når det hele for de næste dage er jo LW. Men takker for de fine ord.Smile
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.