![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kloster til Haraldsborg - Bygge"dag"bog |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Martin.Nørregaard
Tagsten
Medlem siden: 08-August-2015 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 331 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-December-2015 kl. 11:40 |
Det har jeg egentlig overhovedet ikke tænkt på, men vi kan da godt sige at det er fordi at det er et storslået bygningsværk
![]() |
|
|
Martin Nørregaard Hansen
|
|
![]() |
|
Martin.Nørregaard
Tagsten
Medlem siden: 08-August-2015 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 331 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2016 kl. 17:51 |
|
Jeg prøver lige en anden slags bindingsværk, og så fik jeg begyndt på lidt beplantning.
|
|
|
Martin Nørregaard Hansen
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2016 kl. 21:07 |
|
Flot grøn farve til bindingsværket
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2016 kl. 02:11 |
|
Det er da godt nok et imponerende bygningsværk du har gang i der.
![]() |
|
![]() |
|
Martin.Nørregaard
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2016 kl. 06:01 |
|
Tak skal du ha' Lars, jeg tænkte at det var for kedeligt i gråt eller hvidt
![]() Tak Jakob, jeg bliver jo nød til at have noget at øve mig på, når nu jeg ikke er så garvet i at Moc'e ![]() Havde i forøvrigt helt droppet at mødes inden KF og sætte det sammen?
|
|
|
Martin Nørregaard Hansen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2016 kl. 12:52 |
|
Det ser super spændene ud. Jeg er også ret vild med den grønne farve.
Jeg ved ikke om jeg får mulighed for at mødes. Der er lidt langt fra Århus. Men jeg har stadig en fast tro på at det ikke er vildt nødvendigt at mødes inden klodsfest. Jeg regner med snart at få opdateret planen over hvordan vi sætter det hele sammen. |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |