![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
By hus |
Besvar
|
Side <1234> |
| Forfatter | ||
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6030 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 03:44 |
|
|
Lys: prøv ved Helmholdt.dk i Struer. De har små lamper med ledninger til 6-7kr/stk
|
||
|
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 07:50 |
|
PRAL
Taget vil kunne tages af, så det bliver lidt lettere.
Flere billeder er uploaded.
http://www.brickshelf.com/gallery/calle1988/Hosue/hpim1293.j pg Nu er der også komme lidt detaljer på.
Jeg regner med at toppen af taget bliver fladt... |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 08:58 |
|
|
Godt så. Du er ude på skrammer
De "klodser" har jeg også
|
||
![]() |
||
Tommy.Jensen
Panel
Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 11:43 |
|
|
lalala pallesalg... lalala la
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 11:49 |
|
|
Så er nederste etage næsten færdig, der mangler bare et par vinduer, og et par døre.
http://www.brickshelf.com/gallery/calle1988/Hosue/hpim1301.j pg
Taget er også næste færdig, jeg mangler bare lige de 2x1 slopes jeg har bestilt.
http://www.brickshelf.com/gallery/calle1988/Hosue/hpim1297.j pg |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 13:08 |
|
|
WoW
jeg elsker det der lego-skilt der stikker ud ved butikkerne. taget er også VIRKELIG fedt.
måske du skulle lave nogle reklameskilte for MCdonalds og sætte dem udenfor (hvis du kan lave dem så det ser ordenligt ud
men det ser stadig godt ud, med eller uden reklameskilte |
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 13:09 |
|
|
Orv måske er der ikke plads
(til skilte)
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 13:17 |
|
|
MCdonalds skiltene er fra det nye fodbold sæt fra i år af. Der var en masse reklame skilt i.
|
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 13:19 |
|
|
Ja men jeg tænkte på om du kunne lave nogle skilte der kunne stå UDEN for butikken. et der viser tilbud eller nyheder
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 14:12 |
|
|
Mener du sådan her?
http://www.brickshelf.com/gallery/calle1988/Hosue/hpim1305.j pg
I skal ikke tage jer af den minifig der ligge uden for døren. Han har bare spist for meget.
Her får I en idé om hvor stort huset bliver, der mangler godt nok en etage, men jeg havde ikke flere vinduer, men de er bestilt.
http://www.brickshelf.com/gallery/calle1988/Hosue/hpim1307.j pg |
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 14:17 |
|
lige præcis |
||
![]() |
||
Martin.Alsø
Tagsten
Medlem siden: 07-September-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 461 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 14:47 |
|
|
Det er bare i orden !
|
||
|
Martin Alsø - The Chokomann
Der er ingenting, der er så godt, at det ikke kan laves bedre. GKC |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 16:57 |
|
"Jaaaehhh, præcis såd'n dér..." (Citat UFO & Yepha)
Rigtig flot, Caspar... Gavlen minder utrolig meget om Admiral Hotel i Toldbodgade, København... Og dét er ikke nogen dårlig ting... Det er nok et af de mest charmerende og flotte hoteller i hovedstaden, og meget populært blandt udenlandske forretningsfolk, for hvem penge ikke er et tema... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Arne.Hagen
Plade
Medlem siden: 17-Maj-2006 Sted: Norway Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 54 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2006 kl. 18:15 |
|
|
WOW!! Supergodt Caspar.
Tan House er noe av det beste jeg har sett. Sådan bygger en riktig arkitekt. Gleder meg til å se det helt ferdig.Er du sikker på at den minifig der ligger utenfor døren kun har spist for meget?
Du selger ikke spirituosa i din McDonalds?
![]() |
||
![]() |
||
Martin.Alsø
Tagsten
Medlem siden: 07-September-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 461 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2006 kl. 14:39 |
|
|
Er du sikker på at den minifig der ligger utenfor døren kun har spist for meget?
Du selger ikke spirituosa i din McDonalds?
![]() [/QUOTE] Ja han er jo fuld ! |
||
|
Martin Alsø - The Chokomann
Der er ingenting, der er så godt, at det ikke kan laves bedre. GKC |
||
![]() |
||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 12:42 |
|
|
Jeg kan godt lide slagteren der peger på et billede af en ko, og siger "Den her del bliver brugt til Chicken McNuggets"
|
||
![]() |
||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 15:29 |
|
|
Gigantisk flot hus
Men hvordan får du lommepengene til at række?
Jeg tror det indeholder flere klodser end jeg har.
|
||
|
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 16:23 |
|
Tak
Lommepengene er nemt nok, Jeg er maskinsnedker lærling så jeg har en fast løn. Jeg bor (gratis indtil videre) hjemme. Pallesalg = mange og billige klodser, jo flere du køber jo billigere |
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 16:48 |
|
|
Lige et spørgsmål:
Hvordan laver jeg nemmest (og billigst) lys i mit hus, for det er meget mørkt når der kommer tag på, så man kan ikke se særlig meget ind i huset. Hvad gør I andre ved det problem, når I bygger huse?
|
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 17:37 |
|
Jeg arbejder netop nu hårdt på at løse det problem, også Til det har jeg indkaldt elektronisk assistance Kort fortalt så handler det om den rigtige strømforsyning - den rigtige diode (3mm som kan bruges både løst og indbygget i klodser) - og noget elektronik til at sikre mod overbelastning Jeg har ikke fået faste priser endnu, men... 1. Strømforsyning til max. 600 dioder 2. Dioder ca. 1 kr. 3. Elektronik pr. 3 dioder ca. 1 kr. Så med fuldt hus og 600 dioder så taler vi om ca. 200 + 600 + 200 = 1000,-
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1234> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |