![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Hotel d'Angleterre |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6014 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herligt og gennemført byggeri Caspar. Man kan tydeligt se hvordan du har grebet opgaven og med fordel brugt dine talenter fra dit job i Legoland. Jeg tror at dit valg til at bygge døre og vinduer i trans plates er for at bygge rammen i klodser og derved ramme designet bedre. Jeg kan se at du på dørene til indgangen har valgt samme teknik ved brug af trans plates og derved har mulighed for at lave de elegante dørhåndtag mere rigtigt. Jeg må forbi i næste uge og se dette mesterværk:-)
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Det ser saftsuseme godt ud, håber at jeg kan komme forbi København indenfor en overskuelig fremtid, for at se lidt nærmere på det.
Stor ros! |
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Christian.Selnø ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Sindsyg flot model af Hotellet du har bygger Caspar.
![]() |
|
Christian Selnø
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4319 |
.
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:39 |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Kim.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1431 |
Jeg var forbi og se den i mandags, og den er virkelig flot.
|
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |