![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 6162636465 143> |
| Forfatter | ||
Kim.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 313 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 08:29 |
|
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen |
||
|
Kim Petersen
|
||
![]() |
||
Jan.T.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 143 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 09:28 |
|
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen |
||
![]() |
||
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 10:20 |
|
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen |
||
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
||
![]() |
||
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 20:12 |
|
|
æt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen
|
||
|
Brian Jacobsen
|
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 21:50 |
|
|
Jeg har 5 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. 4. 5. 6. 7. Redigeret af Henrik.Christensen - 30-Juli-2015 kl. 21:52 |
||
|
|
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 22:01 |
|
|
Jeg har 5 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle.
1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. 5. 6. 7. |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 22:15 |
|
|
Jeg har 5 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle.
1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7. |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 22:58 |
|
|
Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle.
1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7. |
||
|
|
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2015 kl. 09:41 |
|
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen
|
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2015 kl. 10:01 |
|
|
Godt tænkt Finn
|
||
|
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2015 kl. 13:18 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 21-Januar-2018 kl. 22:09 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2015 kl. 09:38 |
|
|
Jeg må desværre melde pas - arbejde kalder. :-/
|
||
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
||
![]() |
||
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 09:41 |
|
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Nicki
|
||
![]() |
||
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 19:00 |
|
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Nicki Peter Lind Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7.
|
||
|
Peter Lind
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 20:33 |
|
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Nicki Peter Lind Jakob Hestbæk Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7.
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2015 kl. 21:14 |
|
|
Kom nu - der er plads til mange flere 😄😄
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2015 kl. 07:48 |
|
|
.
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:38 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2015 kl. 09:43 |
|
|
Hej Adrian
Jeg vil gerne købe en af poserne. Vi kan udveksle på mødet. Mvh Lone
|
||
|
Lone Marcussen
Let's play together |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2015 kl. 14:17 |
|
|
.
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:38 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2015 kl. 15:05 |
|
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Nicki Peter Lind Jakob Hestbæk Carsten S - muligvis inkl. et par estiske gæster Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7. |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 6162636465 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |