![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 6061626364 143> |
| Forfatter | |
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2015 kl. 23:12 |
|
Så er der sommerens sidste byggemøde i Taastrup - i hvert fald på denne side af sommerferien (næste gang bliver 20. august i STORE SAL), så kom og hyg/byg i Medborgerhuset i Taastrup, torsdag den 18. juni 2015 fra kl. 18.30. Det er i lokale 2.
Jeg kommer: Lene Michael Brian Peder Adrian Finn Henrik Christian Grove Peter Lars Lyager Olsen Lars S Anne Mette Elisabeth Peter Ejsing Jesper Kim Petersen Lone |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
John.Thomsen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 645 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2015 kl. 20:18 |
|
Så er
der sommerens sidste byggemøde i Taastrup - i hvert fald på denne side
af sommerferien (næste gang bliver 20. august i STORE SAL), så kom og
hyg/byg i Medborgerhuset i Taastrup, torsdag den 18. juni 2015 fra kl.
18.30. Det er i lokale 2.
Jeg kommer: Lene Michael Brian Peder Adrian Finn Henrik Christian Grove Peter Lars Lyager Olsen Lars S Anne Mette Elisabeth Peter Ejsing Jesper Kim Petersen Lone jane og John |
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2015 kl. 13:48 |
|
Jeg tager som skrevet Simpsons minifigs med til alle, som har bestilt fælleslevering til Lene/Taastrup. Jeg håber, I alle dukker op - eller allierer jer med nogen, som tager med for jer
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2015 kl. 16:16 |
|
Så er der sommerens sidste byggemøde i Taastrup - i hvert fald på denne side af sommerferien (næste gang bliver 20. august i STORE SAL), så kom og hyg/byg i Medborgerhuset i Taastrup, torsdag den 18. juni 2015 fra kl. 18.30. Det er i lokale 2.
Jeg kommer: Lene Michael Brian Peder Adrian Finn Henrik Christian Grove Peter Lars Lyager Olsen Lars S Anne Mette Elisabeth Peter Ejsing Jesper Kim Petersen Lone Jane og John Morthen F.P Henning P |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 11:10 |
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 12:15 |
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup,
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1204 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 13:46 |
|
|
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 14:22 |
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Redigeret af Casper.Hansen - 29-Juli-2015 kl. 14:23 |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Online Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 15:08 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte |
|
|
Elisabeth Horte
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 17:16 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen)
|
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 17:48 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Anette Hansen Henrik Christensen
|
|
|
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 17:48 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte
|
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Peter.Ejsing
Panel
Medlem siden: 22-Maj-2014 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 880 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 18:22 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Peter Ejsing
|
|
|
Peter Ejsing
|
|
![]() |
|
Ib.Christiansen
Plade
Medlem siden: 10-Januar-2011 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 87 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 19:28 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen
|
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 21:07 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen
Henrik hansen |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 21:20 |
|
Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 22:28 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen
|
|
|
Lone Marcussen
Let's play together |
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 22:34 |
|
æt
kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien
bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl.
18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget
helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til
150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen
Henrik Christian Grove |
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 22:37 |
|
Sæt
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen |
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
John.Thomsen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 645 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 08:21 |
|
Sæt
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 6061626364 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |