![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Din Mening Søges |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Din Mening SøgesSendt: 22-Januar-2015 kl. 19:32 |
|
|
Hej alle sammen, Jeg blev foreslået fornylig at jeg skulle prøve at ændre farverne lidt, så det lignede lidt mere det rigtige. Båd 1 Båd 2 Båd 3 Ny Version: Gammel Version
Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 23-Januar-2015 kl. 12:18 |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2015 kl. 20:16 |
|
|
Jeg stemmer på nr. 2, men tænker på om det var en mulighed at anvende ikke-trans-plates i enten Tan eller Brune farver eller måske en flamme: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=6126 i trans-green eller en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=75c28 i Reddish Brown. |
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2015 kl. 20:33 |
|
Jeg syntes Bræk skal være gennemsigtigt, og jo flammerne kunne måske også gøre det, MEN! 1. jeg har ikke noget, i trans blå eller grøn, så det kan jeg ikke. 2. Hvordan skulle jeg sætte dem fast?? jeg ved godt hvordan man sætter flammer sammen, men de skal jo sidde fast et eller andet sted for at kunne stå. Så skulle man sætte en jumper i båden, MEN så vil det se ud som om de gik baglæns....og det går jo ikke. 3 . så ligner han sikkert bare en der har fået for meget chilli...hehe.........hmmm....... Note til selv, efterforsk chilli/ ild ud af munden muligheder..... Men jeg hvertsætter stadig din mening, i høj grad. Jeg veksler lidt mellem nummer 1 og 2. de er begge ret fede. Nummer 3 kan jeg ikke rigtigt lide, Det så godt ud i mit hovedet, men ikke så godt i praktis. Men hvis der er nogle der bedst kan lide nummer 3 vil jeg selvføglelig gerne vide det ![]() |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2015 kl. 21:29 |
|
|
Jeg kan bedst lide båd nr. 2 og Ny version. Det lyder en smule skørt, når man sætter det op på den måde
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2015 kl. 21:46 |
|
Det kan jeg også....lige nu er der 2 stemmer på det jeg hele tiden har brugt...... Og elvfølgelig min nye haj, som ejg også bedst kan lide |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2015 kl. 22:06 |
|
|
Bræk, skulle du prøve noget grøn, brun og tan - sådan ser mit i hvert tilfald ud ;) - også mere blandet, altså en af hver farve... Ny version af monster er mest cool, det helt onde monstre har for det meste smalle øjne. |
||
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2015 kl. 22:16 |
|
Ja, Men, er det genkendeligt tror du for børn osv?? Min barndoms forestilling af bræk er grøn masse.....ved ikke hvorfor,...for det ahr det aldrig været..altid gulligt.... men alligevel. 98% af alle børn der har set det, regnede ud med det samme hvad det var. |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Palle.Haulrich
Dæk
Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6585 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 00:56 |
|
|
Jeg tilslutter mig koret: bræk nr 2 og nye øjne...
De nye øjne er meget ondere, og mere realistiske... Desuden også, at du skulle afprøve med tan og brun iblandet opkastet. Måske også du kunne prøve med noget opsprøjt i båden, sådan for at lave lidt bevægelses-effekt? Jeg kan godt følge dig, i den 'barnlige' opfattelse af, at opkast er grønt. Ved ikke lige hvor det kommer fra, måske nogle tegneserier eller noget. Sikkert også derfor børnene kan genkende det. |
||
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24 |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 01:01 |
|
Det kan godt være jeg bliver nødt til at prøve det af, dog er du den eneste der har sagt "iblande" Og det er muligt med de 1x1 tan og brun jeg har, jeg kan prøve, men tror det bliver noget høg, men jeg vil prøve alligevel. Prøv at kigge i båd nummer 1, der kan du se noget grønt helt op til kanten, for overdrevelsens skyld har jeg totalt fyldt den med 1x1 transparrent green og clear hehe. Det plejer jeg også at have i , dog ikke så meget. Men indtil videre skal i have tak for jeres meninger, det er godt og dog uventet i har den samme mening som mig. Men jeg vil prøve den Bræk metode i foreslår. Så er der ikke andet for, end at sige: Knæk og Bræk.....ud over det hele.....
Mht øjene, det er også meget mere tydeligt nu hvad det er kan jeg godt se på det hele. Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 23-Januar-2015 kl. 01:02 |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 05:01 |
|
|
Måske skulle brækstrålen ikke være så lang. Tænk hvor stor en mave den arme sømand må have haft for at indeholde alt den bræk :-). Måske du skulle prøve med runde plante og se hvordan det ser ud.
Har du overvejet at ændre farven på din hej så den ikke er helt sort? |
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 06:59 |
|
Tja, det er den ligesom nødt til, for at nå op til rælingen......
Plante ??? du mener plate ikke ?? Mht Haj, ja det har jeg , men så alligevel ikke. Da sort er en dejlig farve/nyance, Men ja den er meget sort. måske en linie af en anden farve, formentlig rød Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 23-Januar-2015 kl. 06:59 |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:10 |
|
Der skulle stå runde plate. Det er ikke sådan med de nymodens telefoner der retter teksten til :-). Det er altså runde 1x1 plate jeg tænkte på.
|
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:19 |
|
Hehe , jeg ved præcist hvad du mener, det er mega irriterne, og man kan ikke rigtigt slå foreslå ord fra, Så skulle du prøbe at skrive engelsk, det er svært, fordi når du så har stavet til et ord, foreslår den et et helt andet et, med andre bogstaver, på dansk......så det tager virkelig lang tid at skrive noget på engelsk, |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Alexander.S.Würtz
Klods
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:24 |
|
|
Jeg ville også holde mig til båd 2, og jeg synes den nye version af monstret er bedst
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:30 |
|
|
Den nye haj ser virkelig ond ud, så den passer perfekt ind i dit layout.
Med hensyn til brækstrålen, ja, så er bræk jo sjældent grønt, med mindre man har spist meget spinat eller grønkål (og det er jeg ikke engang så sikker på) Bræk har en mere gul og måske tan farve, for at undgå at det ligner en massiv stråle bræk (lækkert emne) kunne man sætte et par Brick 1 x 1, round trans clear ind et par steder. Eks: ![]() Redigeret af Casper.Hansen - 23-Januar-2015 kl. 08:52 |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Palle.Haulrich
Dæk
Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6585 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 09:01 |
|
Jeg vil da foreslå, at du installerer en engelsk ordbog på din telefon Skriver også af og til på engelsk, og det tager jo en evighed, med en dansk ordbog! Plus hvis man ikke lige opdager alle ændringer, så giver det bare INGEN mening for modtageren ![]() Hvis det er in iPhone, skifter man mellem ordbøgerne på globusen... |
||
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24 |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 09:11 |
|
Hmm det kunne virke, det der, prøver det lige. og ja det er et lækkert emne, det er helt vildt underligt at sidde her på forum og beskrive hvordan bræk ser ud, når jeg endelig skal, så kigger jeg helst ikke på det ...... Men det der med clear, tja det prøvede jeg jo også på i båd nummer 3..... Jeg vil prøve din idé af, men jeg tror ikke det holder helt, fordi den skal helst kunne bøje, men jeg prøver alligvel. |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 09:13 |
|
Jeg har en smartphone, Sony Experia et eller andet... vil lige prøve om man kan. Her kan vi tale om emne skift . Nu har jeg prøvet, og har fundet ud af hvordan jeg slår stavekontrollen fra. Men jeg kan kun skifte sprog, ikke tilføje, det kunne ellers være smart. Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 23-Januar-2015 kl. 09:17 |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Steen.H.Mikkelsen
Tagsten
Medlem siden: 24-Maj-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 320 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:30 |
|
|
Når mavesækken er vredet som en klud, og der ikke er mere at "tage af", så kommer den grønne galde i små men særdeles ubehagelige mængder
|
||
|
Steen Holm Mikkelsen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:47 |
|
|
Det største problem jeg ahr lige nu er, jeg pakket det hele ned , meget kompakt i en kasse,
Så den er klar til LW.....men jeg bliver jo nødt til at grave strålerne frem igen så jeg kan lave en sammenlignen, Og til Steen, tak for den ulækre forklaring hvorfra det grønne kommer, hehe Og der sker ikke re meget i Fredensborg, så der er formentlig ikke noget i gaderne på mandag... Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 23-Januar-2015 kl. 10:48 |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |