Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - køb af billig lego
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

køb af billig lego

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 10:19

hej alle

hvis der er nogen der søger billigt lego så tjek denne her hjemmeside ud http://www.klodskassen.dk/shop/frontpage.html
der er 15 til 25 % på alt lego!!Smile
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-November-2010 kl. 13:18
Hej Allan

Tak, den side kendte jeg i hvert fald ikke. Det er tilsyneladende Bricks4You.com, der står bag, det borger da for kvalitet og leveringssikkerhed.
Carsten.

Til top
C.Bennedsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Point: 3767
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 02:56
Citat: Allan Allan skrev:

hej alle

hvis der er nogen der søger billigt lego så tjek denne her hjemmeside ud http://www.klodskassen.dk/shop/frontpage.html
der er 15 til 25 % på alt lego!!Smile

Der er bare lige en ting jeg ikke forstår - han skriver:
Spar 15% - 25% på alle LEGO nyheder!
Så hvis man kigger på 10216 - Winter Village bakery, den står som en men koster kr. 50,00 mere end på S@H. Og han skriver at der er rabat på alle LEGO nyheder...

Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play
Til top
martin Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 17:32
Prøv at købe det i England, de er i EU så der ryger ikke told på...

se evt. http://www.guldfeber.dk/Spar_penge_-_Lego.html
Til top
Casper Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 08:57
I denne uge er der 25% på alt lego i bilka. Bilkas priser er også i forvejen 5-10% under normalprisen
Til top
Tolder Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tolder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 11:58
Jeg lagde lige mærke til at klodskassen.dk faktisk også har nogle sæt de ikke har i butikken på strøget... Til info.
Til top
GlennGuldhammer Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Oktober-2008
Sted: Vendsyssel
Region: Vendsyssel
Point: 344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GlennGuldhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 17:08
Ja, de har nogle udgået sæt, men mange af deres sæt ligger faktisk over udsalgsprisen, så man skal være lidt vågen for ikke at blive snydt.
Mange af deres sæt kan købes billigere på Sah
Til top
Ham Fra Hadsund!! =D Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham Fra Hadsund!! =D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 02:07
Jeg har to lego tog og lidt skinner, og jeg vil have solgt det hele. Jeg er 100% sikker på at alle delene er der. Jeg skal have det samlet ordenligt, og så skriver jeg igen :-). Jeg bor i Hadund, Nordjylland. ;-)

Her er mine tog:
http://www.brickset.com/detail/?Set=7898-1
http://www.brickset.com/detail/?Set=7897-1
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 04:27

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:29
Adrian Perslow
Til top
Kristoffer Pedersen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristoffer Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 12:28
Hej.

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge.

Jeg har nogle gamle klodser. Troede at det var sådanne nogle uægte LEGO klodser, så ville have smidt dem ud. Nu har jeg set at det er de helt gamle (tror jeg). Har også nogle gamle figurer (dem uden arme og ansigt).
Jeg tænker at smide dem på DBA.dk, men har ikke nogen ide om hvad sådanne noget er vært. 
Kan i måske hjælpe mig med et svar?

Venlig hilsen

Kristoffer
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Point: 3101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 12:32
Hej Kristoffer, Jeg tror bare du skal holde øje her resten af dagen, også er der sikkert en der godt vil give et bud
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Jes Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:47
Du er velkommen til at ringe til mig på 28187740.
Mvh Jes
Til top
Kristoffer Pedersen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristoffer Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 20:05
Super. Jeg giver dig et ring i morgen.
Vh.
Kristoffer
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede