![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggedagbog Area 51-ish |
Besvar
|
Side 123 4> |
| Forfatter | ||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Byggedagbog Area 51-ishSendt: 29-December-2014 kl. 20:24 |
|
|
Jeg prøver også at lave en byggedagbog over min nuværende projekt. Brainstorm er lavet og nu er byggeriet gået i gang. Det bliver et layout på 3x5 plader. Navnet er ikke helt fastlagt men det bliver noget Area 51-ish (secret base, ufo m.m.) hæ hæ med store planer følger desværre også store indkøb.... Så jeg begynder i det små. En enkelt ufo, retro stil ;) |
||
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
||
![]() |
||
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Medlem siden: 25-November-2013 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 20:36 |
|
|
Fed idé, Morten!
Jeg ser frem til dine updates - det skal nok blive et super projekt
![]() |
||
|
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 21:37 |
|
|
Tak Nicolai, jeg ved endnu ikke om hækspoilen er for meget... ;)
|
||
|
|
||
![]() |
||
Palle.Haulrich
Dæk
Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6585 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 09:51 |
|
|
Fronten minder mig om 'Nærkontakt af Tredje Grad'.
Hvor de kommunikerer med lys/ lyd me like
|
||
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24 |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 11:36 |
|
|
Jeg tilslutter mig Palle. Herligt Morten
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 17:08 |
|
|
Jeg synes nu den passer meget god, så man kan se den flyver fremad. Fint lille fartøj. Kommer der et billede fra oven så man kan se cockpit? |
||
|
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 17:14 |
|
|
Efter ønske, det er meget simpelt. Forklaring på de trans clear: Klar, rød og orange er lygter, ligesom på en bil :D De blå er "motor" både bagpå og under fartøjet. |
||
|
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 17:15 |
|
|
glemte de grønne, det er laser, selvfølgelig ;)
|
||
|
|
||
![]() |
||
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Medlem siden: 25-November-2013 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 21:26 |
|
Spoileren er en rigtig fed detalje! Som Lars skriver, så giver det lidt bevægelse.
|
||
|
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2014 kl. 21:36 |
|
|
Jeg syntes hækspoileren er en fed detalie, komplet ubrugelig siden den flyver, og der er ikke noget luft i rummet til at trykke bagenden ned,
Men det er stadig en rigtigt fed detailie, og netop fordi den er "ubruglig" gør den det federe |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2015 kl. 20:46 |
|
|
Så er der lavet server/arkiv rum. Sikkerhedsdør ses til højre. Her kan man se kortlæser under vind/forsvind lamperne. |
||
|
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2015 kl. 21:44 |
|
|
Og et "forsøgs" rum |
||
|
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2015 kl. 21:48 |
|
|
Ser godt ud med mange detaljer. Kommer der et rum med et rumvæsen der bliver obduceret?
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2015 kl. 21:56 |
|
|
Yep ;)
|
||
|
|
||
![]() |
||
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 06:41 |
|
|
Blæret
![]() Det bliver godt at se det færdige resultat ![]() |
||
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 11:00 |
|
|
ser godt ud Morten. Glæder mig til at se det helt færdigt. Skal det til KF2015??
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:02 |
|
|
Nej jeg er ikke meldt til, jeg regner med Skærbæk, hvis jeg når at få meldt mig til.....
|
||
|
|
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16005 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:07 |
|
|
Morten tilmeldingen til KF2015 er ikke åben endnu så du kan godt nå at komme med Glæder mig til at se det færdige resultat |
||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:33 |
|
|
Nej, Søren men derfor er det ikke sikkert at jeg når at tilmelde mig ;)
Jeg glæder mig også til det færdige resultat, jeg mangler bare at købe lidt. blandt andet 2000 stk. Brik 2x4 DBG... også mangler jeg noget lys...
|
||
|
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Januar-2015 kl. 17:23 |
|
|
WIP - Der skal selvfølgelig også være en power station. som bliver drevet at noget grønt stads... |
||
|
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 4> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |