![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
køb af billig lego |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Allan
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2010 kl. 10:19 |
|
hej alle hvis der er nogen der søger billigt lego så tjek denne her hjemmeside ud http://www.klodskassen.dk/shop/frontpage.html der er 15 til 25 % på alt lego!! |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2010 kl. 13:18 |
|
Hej Allan
Tak, den side kendte jeg i hvert fald ikke. Det er tilsyneladende Bricks4You.com, der står bag, det borger da for kvalitet og leveringssikkerhed. |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2010 kl. 02:56 |
Der er bare lige en ting jeg ikke forstår - han skriver:
Spar 15% - 25% på alle LEGO nyheder!
Så hvis man kigger på 10216 - Winter Village bakery, den står som en men koster kr. 50,00 mere end på S@H. Og han skriver at der er rabat på alle LEGO nyheder... |
|
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
martin
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2011 kl. 17:32 |
|
Prøv at købe det i England, de er i EU så der ryger ikke told på...
se evt. http://www.guldfeber.dk/Spar_penge_-_Lego.html |
|
![]() |
|
Casper
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2011 kl. 08:57 |
|
I denne uge er der 25% på alt lego i bilka. Bilkas priser er også i forvejen 5-10% under normalprisen
|
|
![]() |
|
Tolder
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2011 kl. 11:58 |
|
Jeg lagde lige mærke til at klodskassen.dk faktisk også har nogle sæt de ikke har i butikken på strøget... Til info.
|
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2011 kl. 17:08 |
|
Ja, de har nogle udgået sæt, men mange af deres sæt ligger faktisk over udsalgsprisen, så man skal være lidt vågen for ikke at blive snydt.
Mange af deres sæt kan købes billigere på Sah
|
|
![]() |
|
Ham Fra Hadsund!! =D
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Januar-2013 kl. 02:07 |
|
Jeg har to lego tog og lidt skinner, og jeg vil have solgt det hele. Jeg er 100% sikker på at alle delene er der. Jeg skal have det samlet ordenligt, og så skriver jeg igen :-). Jeg bor i Hadund, Nordjylland. ;-)
Her er mine tog: http://www.brickset.com/detail/?Set=7898-1 http://www.brickset.com/detail/?Set=7897-1
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Januar-2013 kl. 04:27 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:29 |
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Kristoffer Pedersen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2015 kl. 12:28 |
|
Hej.
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge. Jeg har nogle gamle klodser. Troede at det var sådanne nogle uægte LEGO klodser, så ville have smidt dem ud. Nu har jeg set at det er de helt gamle (tror jeg). Har også nogle gamle figurer (dem uden arme og ansigt). Jeg tænker at smide dem på DBA.dk, men har ikke nogen ide om hvad sådanne noget er vært. Kan i måske hjælpe mig med et svar? Venlig hilsen Kristoffer
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2015 kl. 12:32 |
|
Hej Kristoffer, Jeg tror bare du skal holde øje her resten af dagen, også er der sikkert en der godt vil give et bud
|
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Jes
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:47 |
|
Du er velkommen til at ringe til mig på 28187740.
Mvh Jes |
|
![]() |
|
Kristoffer Pedersen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2015 kl. 20:05 |
|
Super. Jeg giver dig et ring i morgen.
Vh. Kristoffer |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |