![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 5455565758 143> |
| Forfatter | |||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2015 kl. 21:11 |
||
|
Jeg er med på noget fælleskørsel fra Roskilde. Hvem vil med, jeg har plads til 6 personer? Det er først til mølle. Jeg Køre fra: kl. 1 Henrik Christensen 17.45 2 Elisabeth Horte 18.00 3 Lasse Vestergård 17.55 4 5 6 7 |
|||
|
|
|||
![]() |
|||
Rolf.Ingdahl.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 29-Januar-2014 Region: Bornholm Status: Offline Point: 332 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 08:53 |
||
|
Kan en 14-årig også deltage til byggemøde? :-)
|
|||
|
Rolf Ingdahl Jensen
|
|||
![]() |
|||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 08:54 |
||
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 09:32 |
||
Alt og alle, medlemmer ikke medlemmer 3 årige 300 årige, alle må deltage til byggemøde
|
|||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 09:43 |
||
|
Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side...
Der vil til byggemødet blive mulighed for at vinde fribilletter til LEGO World 2015.
For hver 6 medlemmer der deltager til byggemødet, har 2 medlemmer mulighed for at vinde, så husk at skriv jer på. Billetterne kan dog ikke vindes af nogen der i forvejen har 2 eller flere fribilletter. Disse må gerne deltage i opgaverne, men vinder kun æren. Deltager antallet gøres op efter det samlede antal medlemmer der deltager, uanset om man allerede har billetter. På den nuværende liste er der et par stykker, der i forvejen har fået lovning på 1 fribillet. Disse har lov til at prøve at vinde 1 mere. Vi laver nogle sjove og spændende opgaver som skal løses på byggemødet. Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen (har togskinner med til Michael Landsvig) Elisabeth HorteJane Kvint John Thomsen Michael Landsvig Lone Marcussen
Jesper Marcussen Henrik Christian Grove
Lasse Vestergård
Casper Hansen
Henning Poulsen
Morthen Falk Poulsen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Helgi Toftegaard (+ en gæst) Peter Lind Adrian Jakob |
|||
![]() |
|||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 10:17 |
||
|
Jeg ville nødigt komme, hvis der sad en 300 årig og byggede. |
|||
|
|
|||
![]() |
|||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 10:28 |
||
|
|||
![]() |
|||
Tom.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 13:38 |
||
|
Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side...
Der vil til byggemødet blive mulighed for at vinde fribilletter til LEGO World 2015.
For hver 6 medlemmer der deltager til byggemødet, har 2 medlemmer mulighed for at vinde, så husk at skriv jer på. Billetterne kan dog ikke vindes af nogen der i forvejen har 2 eller flere fribilletter. Disse må gerne deltage i opgaverne, men vinder kun æren. Deltager antallet gøres op efter det samlede antal medlemmer der deltager, uanset om man allerede har billetter. På den nuværende liste er der et par stykker, der i forvejen har fået lovning på 1 fribillet. Disse har lov til at prøve at vinde 1 mere. Vi laver nogle sjove og spændende opgaver som skal løses på byggemødet. Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen (har togskinner med til Michael Landsvig) Elisabeth HorteJane Kvint John Thomsen Michael Landsvig Lone Marcussen
Jesper Marcussen Henrik Christian Grove
Lasse Vestergård
Casper Hansen
Henning Poulsen
Morthen Falk Poulsen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Helgi Toftegaard (+ en gæst)
Peter Lind Adrian Jakob Tom Jakobsen |
|||
|
Tom Jakobsen
|
|||
![]() |
|||
Rolf.Ingdahl.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 29-Januar-2014 Region: Bornholm Status: Offline Point: 332 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2015 kl. 15:29 |
||
|
Der vil til byggemødet blive mulighed for at vinde fribilletter til LEGO World 2015. For hver 6 medlemmer der deltager til byggemødet, har 2 medlemmer mulighed for at vinde, så husk at skriv jer på. Billetterne kan dog ikke vindes af nogen der i forvejen har 2 eller flere fribilletter. Disse må gerne deltage i opgaverne, men vinder kun æren. Deltager antallet gøres op efter det samlede antal medlemmer der deltager, uanset om man allerede har billetter. På den nuværende liste er der et par stykker, der i forvejen har fået lovning på 1 fribillet. Disse har lov til at prøve at vinde 1 mere. Vi laver nogle sjove og spændende opgaver som skal løses på byggemødet. Jeg kommer: Lene Lars Lyager Olsen Henrik Christensen (har togskinner med til Michael Landsvig) Elisabeth HorteJane Kvint John Thomsen Michael Landsvig Lone Marcussen Jesper Marcussen Henrik Christian GroveLasse Vestergård Casper Hansen Henning Poulsen Morthen Falk Poulsen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Helgi Toftegaard (+ en gæst) Peter Lind Adrian Jakob Tom Jakobsen Kirstine S. Larsen Rolf I. Jensen |
|||
|
Rolf Ingdahl Jensen
|
|||
![]() |
|||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 08:25 |
||
|
Nu må vi jo ikke glemme de gode gamle originale hyggelige byggemøder i Taastrup, så kom og vær med - torsdag den 26. februar 2015 fra kl. 18:30 i Taastrup Medborgerhus.... Jeg kommer:
Lene
|
|||
![]() |
|||
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 08:28 |
||
|
Nu må vi jo ikke glemme de gode gamle originale hyggelige byggemøder i Taastrup, så kom og vær med - torsdag den 26. februar 2015 fra kl. 18:30 i Taastrup Medborgerhus.... Jeg kommer: Lene Brian
|
|||
|
Brian Jacobsen
|
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 08:37 |
||
|
Nu må vi jo ikke glemme de gode gamle originale hyggelige byggemøder i Taastrup, så kom og vær med -
Jeg kommer: Lene Brian Casper
|
|||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|||
![]() |
|||
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 09:29 |
||
|
Nu må vi jo ikke glemme de gode gamle originale hyggelige byggemøder i Taastrup, så kom og vær med -
Jeg kommer: Lene Brian Casper Lone Jesper |
|||
|
Lone Marcussen
Let's play together |
|||
![]() |
|||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 10:44 |
||
|
Jeg kommer: Lene Brian Casper Lone Jesper Finn Olsen
|
|||
|
Finn Olsen
|
|||
![]() |
|||
Michael.Landsvig
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1204 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 11:11 |
||
Redigeret af Michael.Landsvig - 06-Februar-2015 kl. 11:11 |
|||
|
M Landsvig
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 15:55 |
||
|
Nu må vi jo ikke glemme de gode gamle originale hyggelige byggemøder i Taastrup, så kom og vær med - torsdag den 26. februar 2015 fra kl. 18:30 i Taastrup Medborgerhus....
Jeg kommer: Lene Brian Casper Lone Jesper Finn Olsen Michael Henrik C.
|
|||
|
|
|||
![]() |
|||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 17:39 |
||
|
Nu må vi jo ikke glemme de gode gamle originale hyggelige byggemøder i Taastrup, så kom og vær med - torsdag den 26. februar 2015 fra kl. 18:30 i Taastrup Medborgerhus....
Jeg kommer: Lene Brian Casper Lone Jesper Finn Olsen Michael Henrik C. Elisabeth
|
|||
|
Elisabeth Horte
|
|||
![]() |
|||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 20:09 |
||
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 22-April-2018 kl. 07:32 |
|||
|
Adrian Perslow
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2015 kl. 22:56 |
||
|
Jeg samler gerne medlemmer op til byggemødet. Vi kan som sædvanligt være 5 i bilen. Jeg køre fra Roskilde kl. 18:00 Jeg vil køre med. 1. Henrik C. 2. 3. 4. 5. |
|||
|
|
|||
![]() |
|||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2015 kl. 09:32 |
||
|
Jeg kommer: Lene Brian Casper Lone Jesper Finn Olsen Michael Henrik C. Elisabeth Adrian
Henrik Christian Grove |
|||
|
3xH tours
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <1 5455565758 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |