Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Taastrup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Taastrup

Besvar Besvar Side  <1 5253545556 143>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 4 Stemmer, Gennemsnit 4.50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 19:31
Og d.19. Februar bliver det den dato, der er noget med vinterferie i uge 7 og 8, og især LW i uge 7, så den må næsten rykkes til 26. Februar
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Point: 4555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 20:32
Rolig nu folkens..... 😄

Jeg skal nok melde datoer ud, når jeg har fået bekræftelse fra Medborgerhuset, og de er retur på mandag.

Men ja byggemøde den 15., hvis ok fra Huset og så igen i uge 9, da der er ferie uge 8, men igen - jeg afventer lige bekræftelserne 😄
Til top
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 09-August-2012
Point: 1204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 21:36
jo jo og ja...men det er så svært at vente på at møde jer alle igen....
M Landsvig
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Point: 709
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 22:51
Citat: Michael.Landsvig Michael.Landsvig skrev:

Helt enig Michael, jeg glæder mig os for meget, til jeg engang får lov at se jer alle igenBig smile, selvom det åbenbart ikke bliver på mc´en alligevel Cry.
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 23:25

Citat: Michael.Landsvig Michael.Landsvig skrev:

Så kom til byggemøde i Roskilde, der kan du allerede være sammen med nogle af os den 8. januar.

Jeg tager togskinner med til dig.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 00:14
ja har jo overvejet det men kan ikke være sikker på at jeg dukker op før tirsdag eller onsdag...
har også et væmmeligt band at passe bla....
men ellers ses vi jo lidt senere i dag i City 2....
M Landsvig
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 08:54
Yeps, jeg tager togskinner med til dig. Thumbs Up

Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-December-2012
Point: 4555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 15:12
Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side:

Jeg kommer:
Lene

Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 518
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 15:14
Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side:

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Lars Lyager Olsen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:44

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen

Til top
Elisabeth.Horte Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 08-November-2014
Point: 535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elisabeth.Horte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 17:14
Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side:

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen
Elisabeth Horte
Elisabeth Horte
Til top
John.Thomsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 645
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:56
Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side:

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen
Elisabeth Horte
Jane Kvint
John Thomsen

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 20:10

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen
Elisabeth Horte
Jane Kvint
John Thomsen
Michael Landsvig
M Landsvig
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 21:15

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Henrik Christensen (har togskinner med til Michael Landsvig)
Elisabeth Horte
Jane Kvint
John Thomsen
Michael Landsvig

Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Point: 709
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:06
[QUOTE=Henrik.Christensen] Så er der byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. januar 2015 fra kl. 18:30 i cafeteriet, da der desværre er gået lidt kommunikationskoks i vores lokalebestilling, så vores sædvanlige lokale er lånt ud til anden side:

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Elisabeth Horte
Jane Kvint
John Thomsen
Michael Landsvig
Lone Marcussen
Jesper Marcussen
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 17-Februar-2009
Point: 3388
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:07

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Elisabeth Horte
Jane Kvint
John Thomsen
Michael Landsvig
Lone Marcussen
Jesper Marcussen
Henrik Christian Grove

Redigeret af H.C.Grove - 05-Januar-2015 kl. 22:07
3xH tours
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Point: 3533
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:10

Jeg kommer:
Lene
Lars Lyager Olsen
Elisabeth Horte
Jane Kvint
John Thomsen
Michael Landsvig
Lone Marcussen
Jesper Marcussen
Henrik Christian Grove
Lasse Vestergård

Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:51

Jeg er med på noget fælleskørsel fra Roskilde.

Hvem vil med, jeg har plads til 6 personer?

Det er først til mølle.

1 Henrik Christensen

2

3

4

5

6

7

Redigeret af Henrik.Christensen - 05-Januar-2015 kl. 22:52

Til top
Elisabeth.Horte Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 08-November-2014
Point: 535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elisabeth.Horte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 06:17

eg er med på noget fælleskørsel fra Roskilde.

Det er først til mølle.

1 Henrik Christensen

2 Elisabeth Horte

3

4

5

6

7

Elisabeth Horte
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 22:42

Jeg er med på noget fælleskørsel fra Roskilde.

Det er først til mølle.

Jeg Køre fra:                  kl.

1 Henrik Christensen     17.45

2 Elisabeth Horte          18.00

3 Lasse Vestergård        17.55

4

5

6

7

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 5253545556 143>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.