![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 5152535455 143> |
| Forfatter | |
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2014 kl. 22:40 |
|
Vi holder årets sidste byggemøde i Taastrup Medborgerhus lige ved Taastrup Station: |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2014 kl. 23:09 |
|
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2014 kl. 23:15 |
|
Jeg kommer:
Lene (og ja, jeg tager lidt juleguf med, som jeg plejer) Casper Adrian (og ja, jeg tager min hule tand med så jeg kan få fyldt den med juleguf - som jeg plejer) LOL Henrik C. (kommer bare og guffer i mig) LOL157 Lone Marcussen (jeg kan helt sikkert også klare lidt guf) Jesper Marcussen Henrik Christian Grove Finn Olsen Morthen og Henning ( vi tager alle de hule tænder med vi har Lars S
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2014 kl. 23:39 |
|
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-December-2014 kl. 07:11 |
|
Vi holder årets sidste byggemøde i Taastrup Medborgerhus lige ved Taastrup Station:
Torsdag den 18. december 2014 (i lokale 2) fra ca. kl. 19:00 Smile Jeg kommer: Lene (og ja, jeg tager lidt juleguf med, som jeg plejer) Casper Adrian (og ja, jeg tager min hule tand med så jeg kan få fyldt den med juleguf - som jeg plejer) LOL Henrik C. (kommer bare og guffer i mig) LOL157 Lone Marcussen (jeg kan helt sikkert også klare lidt guf) Jesper Marcussen Henrik Christian Grove Finn Olsen Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-December-2014 kl. 07:23 |
|
Vi holder årets sidste byggemøde i Taastrup Medborgerhus lige ved Taastrup Station: Jeg kommer:
Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) |
|
|
|
|
![]() |
|
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-December-2014 kl. 07:41 |
|
Vi holder årets sidste byggemøde i Taastrup Medborgerhus lige ved Taastrup Station: Jeg kommer:
Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) Brian Jacobsen
|
|
|
Brian Jacobsen
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-December-2014 kl. 09:50 |
|
i holder årets sidste byggemøde i Taastrup Medborgerhus lige ved Taastrup Station:
Torsdag den 18. december 2014 (i lokale 2) fra ca. kl. 19:00 Jeg kommer:
Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) Brian Jacobsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (hvis arbejdet tillader det) |
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-December-2014 kl. 11:02 |
|
Vi holder årets sidste byggemøde i Taastrup Medborgerhus lige ved Taastrup Station:
Torsdag den 18. december 2014 (i lokale 2) fra ca. kl. 19:00 ![]() Jeg kommer: Lene (og ja, jeg tager lidt juleguf med, som jeg plejer) Casper Adrian (og ja, jeg tager min hule tand med så jeg kan få fyldt den med juleguf - som jeg plejer) Henrik C. (kommer bare og guffer i mig) Lone Marcussen (jeg kan helt sikkert også klare lidt guf) Jesper Marcussen Henrik Christian Grove Finn Olsen Morthen og Henning ( vi tager alle de hule tænder med vi har) Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) Brian Jacobsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (hvis arbejdet tillader det) Peter Lind |
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2014 kl. 12:44 |
Alle ovenstående medlemmer (på nær og Henning....) vil få en kuvert med bladet - de er klar til udlevering på Byggemødet. Nogle medlemmer vil få mere end et blad, hvis der er andre i husstanden som også skal have. Så husk kuverten.... Mvh, Henrik |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2014 kl. 13:04 |
|
Torsdag den 18. december 2014 (i lokale 2) fra ca. kl. 19:00 ![]() Lene (og ja, jeg tager lidt juleguf med, som jeg plejer) Adrian (og ja, jeg tager min hule tand med så jeg kan få fyldt den med juleguf - som jeg plejer) Henrik C. (kommer bare og guffer i mig) Lone Marcussen (jeg kan helt sikkert også klare lidt guf) Jesper Marcussen Henrik Christian Grove Finn Olsen Morthen og Henning ( vi tager alle de hule tænder med vi har) Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) Brian Jacobsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (hvis arbejdet tillader det) Peter Lind Beklager, jeg kan ikke komme, min datter opføre et Julestykke som jeg naturligvis vil se. Håber at I får et super Byggemøde og at jeg får mit medlemsblad alligevel.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2014 kl. 15:14 |
Hvorfor får Henning ikke noget blad??? Han er fuldgyldigt medlem af Byggepladen, Henning Poulsen....Det var da noget underligt noget at skrive . |
|
|
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2014 kl. 15:31 |
|
Morthen! Det fremgår ikke at det er Hr. Poulsen du tager med.
|
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2014 kl. 15:38 |
|
Nemlig - jeg ville ikke gætte på hvilken Henning der var tale om... Henning Poulsen må nøjes med brevet, som er sendt. Mvh, Henrik |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2014 kl. 16:11 |
|
Det er da ikke mange, vi bliver i aften. |
|
|
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2014 kl. 16:58 |
|
Torsdag den 18. december 2014 (i lokale 2) fra ca. kl. 19:00 ![]() Jeg kommer: Lene (og ja, jeg tager lidt juleguf med, som jeg plejer) Adrian (og ja, jeg tager min hule tand med så jeg kan få fyldt den med juleguf - som jeg plejer) Henrik C. (kommer bare og guffer i mig) Lone Marcussen (jeg kan helt sikkert også klare lidt guf) Jesper Marcussen Henrik Christian Grove Finn Olsen Morthen og Henning ( vi tager alle de hule tænder med vi har) Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) Brian Jacobsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (hvis arbejdet tillader det) Peter Lind Lars Lyager Olsen |
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Jesper.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-December-2013 Sted: Vejle Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 709 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2014 kl. 17:28 |
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1204 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2014 kl. 17:37 |
|
Torsdag den 18. december 2014 (i lokale 2) fra ca. kl. 19:00 ![]() Jeg kommer: Lene (og ja, jeg tager lidt juleguf med, som jeg plejer) Adrian (og ja, jeg tager min hule tand med så jeg kan få fyldt den med juleguf - som jeg plejer) Henrik C. (kommer bare og guffer i mig) Lone Marcussen (jeg kan helt sikkert også klare lidt guf) Jesper Marcussen Henrik Christian Grove Finn Olsen Morthen og Henning ( vi tager alle de hule tænder med vi har) Lars S Carsten Straaberg (kan egentlig ikke tåle mere guf, men hva' pokker...) Brian Jacobsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (hvis arbejdet tillader det) Peter Lind Lars Lyager Olsen Michael Landsvig..( kommer måske.. ) |
|
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1204 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Januar-2015 kl. 19:04 |
|
er det mon den 15 eller 22 januar der er byggemøde i Tåstrup medborgerhus...? ? ?...
|
|
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Januar-2015 kl. 19:19 |
|
Med mindre der er særlige forhold, er det den tredje torsdag i måneden, altså bliver det den 15.
.Henrik |
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 5152535455 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |