![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kay Bojesen Abe |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Kay Bojesen AbeSendt: 07-November-2014 kl. 20:31 |
|
|
I sommers fik jeg en Kay Bojesen Abe i studentergave. Nu har jeg to aber:
![]() I morgen tager jeg den klodsede af dem med ud i City 2, hvor den skal indgå som en del af LEGO udstillingen "En Klodset Jul", som varer fra 15. november til nytår. Her skal den forestille et eksempel på et julegaveforslag. ![]() |
||
![]() |
||
Kim.Andersen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1432 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-November-2014 kl. 21:32 |
|
|
Den er spot on..
|
||
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 00:33 |
|
|
Det er sgu meget godt ramt Lasse. Men du skal passe på, for Anette samler på Kay Bojesen. |
||
|
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 09:54 |
|
|
Godt lavet
absolut også en fin studentergave ![]() Sidder armene fast ved skuldrene? |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 20:32 |
|
Ja, de sidder fast ved hjælp af nogle technic-klodser, hvilket gør, at armene kan drejes. |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 20:37 |
|
Kunne du tage et nærbillede, evt tage den ene arm af, så man bedre kan se dette? Og selvfølgelig super godt udført.
Redigeret af Torben.Rønnebæk - 08-November-2014 kl. 20:37 |
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 20:45 |
|
Det kan desværre først blive i januar, da jeg tidligere i dag afleverede aben i City 2, hvor den skal bo bag en glasrude resten af året.
Redigeret af Lasse.Vestergård - 08-November-2014 kl. 20:47 |
||
![]() |
||
C.Maglekær
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 869 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2014 kl. 21:31 |
|
|
Men det lader til at man snart skal passe på, hvad er der bygges i LEGO.
Så Lasse, jeg håber ikke at kommer i problemer med aben
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2014 kl. 21:58 |
|
Interessant læsning. Men min abe er ikke til salg. Og I får ikke nogen byggevejledning. Og desuden er jeg begyndt at læse Jura på Københavns Universitet. Så jeg sover fortsat trygt om natten. Redigeret af Lasse.Vestergård - 08-December-2014 kl. 21:58 |
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |