![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Billund Airport - Sæt 4000016 |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Lennart.Cort
Tagsten
Medlem siden: 17-Februar-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 372 |
Indlæg funktioner
Tak(4)
Citér Svar
Emne: LEGO Billund Airport - Sæt 4000016Sendt: 03-November-2014 kl. 11:42 |
|
Da jeg for ca. 1 år siden byggede min mini model af
Billund Lufthavn, var det egentlig ment i sjov.
Jeg arbejder i LEGO-shoppen i Billund Lufthavn og havde hørt at ledelsen rigtig godt kunne tænke sig, at have deres egen æske, Så derfor lavede jeg et eksempel på hvordan jeg syntes den kunne se ud. Jeg viste modellen til en medarbejdersamtale til min chef, hun sendte den straks videre op i hierakiet og indenfor få timer havde lufthavnschefen sendt et billede af den direkte til Jørgen Vig Knudstorp, hvilket for mig var en kanon oplevelse i sig selv, og så er det endda den simpleste MOC jeg har lavet. Tiden gik, men pludselig bliver jeg inviteret til 50-års jubilæums arrangement for Lufthavnens samarbejdspartnere, hvor jeg får at vide, at det er i forbindelse med min LEGO lufthavn. LEGO har i samarbejde med Lufthaven, nu fået lavet en officiel æske - og WOW hvor er det fedt! Jeg er utrolig glad for at de har ændret så lidt i mit design. Ændringer har jeg jo hele tiden vidst den ville få, hvis den skulle i produktion - som den nu er. Man må vist sige, at jeg har været det helt rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Lufthavnen vil holde æsken så eksklusivt som muligt, det vil sige at den kun kan købes i Billund Lufthavns afgangsterminal. Der bliver kun produceret 10.000 stk. og prisen er så vidt jeg ved 399,95 kr. Her får jeg overrakt æsken. Billeder i bedre opløsning kan ses her
Redigeret af Lennart.Cort - 03-November-2014 kl. 12:26 |
|
|
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
|
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 11:48 |
|
Sådan - det er da et super sammenfald af omstændigheder. En fed oplevelse. Stort tillykke, så går turen forbi Billund lufthavn (man skal forhåbentlig ikke for tjeck-in for at købe sættet).
Redigeret af Kristian.Ibsen - 03-November-2014 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
Lennart.Cort
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 11:52 |
Desværre så jo, den kan kun købes for rejsende - altså efter man er gået igennem security. |
|
|
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:11 |
|
meget flot. godt initiativ.
|
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:13 |
|
Hej Lennart, kæmpe tillykke det er godt nok godt gået
Men jeg kan nu bedst lide din model....
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Lennart.Cort
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:19 |
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Simon.Priisholm
Panel
Medlem siden: 25-Februar-2014 Sted: Vedbæk Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1745 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:26 |
|
Kæmpe tillykke, det må være fedt at opleve så Dan noget.
Simon |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:32 |
|
Så fedt! Super godt lavet! :-)
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:35 |
|
Det er da rigtig fedt.
Næste år må fabriksturen da så¨være med fly fra København, altså et Jumbo Cargo fly, eller Hercules.
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:51 |
|
Helt utrolig godt bygget og kæmpe stort tilykke med at få den som officelt sæt.
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1994 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 12:51 |
|
super sejt!!!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 17:03 |
|
Sådan Lennart. Super godt gået.
Og tillykke med sættet herfra også ![]() |
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 17:19 |
|
Hvor er det sejt gået.
Tillykke med tilblivelsen af sættet. |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 17:45 |
|
Det er sgu i orden, stort tillykke. Et sjovt alternativ til Lego Ideas:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 19:47 |
|
Flot, flot, flot! Tillykke med det, Lennart. Prisen virker lidt høj!? Men lige meget, jeg aftager gerne 10 stk. |
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 20:06 |
|
Piv hamrende godt gået!! Kan det lade sig gøre at købe et eksemplar, nu hvor man ikke planlægger nogen rejse fra Billund i den nærmeste fremtid?
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 20:26 |
|
Super sejt gået - godt initiativ og flot af din chef at sende den videre og godt spottet af LEGO - men intet var sket uden dit initiativ - respekt
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 20:28 |
|
Stort tillykke super godt gået.
Jeg aftager meget gerne et eksemplar, hvis nogen kommer til Billund lufthavn og kan købe en til mig
![]() |
|
![]() |
|
Lennart.Cort
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 20:30 |
|
Mange tak for de pæne ord allesammen.
Jeg vil gerne høre lufthavnen om en fællesbestilling til byggepladen, men overhovedet ikke noget jeg kan garantere. Lufthavnen har på ingen måde travlt, med at komme af med sættet - også derfor den er prissat så højt |
|
|
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 21:32 |
|
Hvis jeg ikke allerede havde købt billetter til min tur til London sidst på måneden, skulle jeg da helt sikkert have været gennem Billund Lufthavn.
.Henrik |
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |