![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Weber Grill |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Weber GrillSendt: 09-September-2014 kl. 19:00 |
|
Her er en opgave jeg fik dette forår: Byg en Weber Gas Grill i størrelsen ca. 50x25x50cm. Byg også lige en buket blomster.
Her er resultatet: ![]() ![]() Her er et galleri med alle billeder, inklusiv nogle fra byggeprocessen: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=547435 Her er et par af detaljerne. På højre side kan man se nogle knapper og sektioner med tekst. Knapperne kan drejes tænd/sluk knapen kan skifte position. Der hænger tilbehørsholdere på begge sider. De lysegrå håndtag på både siderne og i midten er solide så man kan lege med modellen. ![]() I bunden har jeg gjort så forhjulene ikke kan dreje, da alle løsningerne jeg fandt på med drejehjul enten var for pårøse eller kluntede. Baghjulene er jeg til gengæld helt tilfreds med :) ![]() I låget er der en brødholder som drejer når man åbner - på den måde falder brød ikke ned på grillen. ![]() Der er tændt for gassen. ![]() Fedtet falder ned i denne aftagelige bakke. ![]() Selve grillen kan justeres i to højder: ![]() ![]() Man skal selvfølgelig have noget at grille ![]() Propantanken hænger på en gul krog ![]() Her er detaljerne lidt tættere på. Jeg har absolut ingen forstand på propantanke, så jeg søgte på google, fandt nogle hvide tanke, byggede sådan en og fandt senere ud af at vi åbenbart bruger gule tanke i Danmark... ![]() Til gengæld har jeg totalt styr på hvordan blomster ser ud... tulipaner, rødstjerner, og, oh... pjalteknopper?
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2014 kl. 19:31 |
|
Det er rigtig godt lavet, Lasse. Selve grillen er fantastisk.
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 01:23 |
|
Super godt gået. Mange funktionelle detaljer. Men husk nu ikke at grille indendøre.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Simon.Priisholm
Panel
Medlem siden: 25-Februar-2014 Sted: Vedbæk Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1745 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 02:48 |
|
Super fed gril. og Gastanken er spot on. Godt gået. Simon |
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 02:59 |
|
Sindsygt, woww og kæben ligger på gulvet
|
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
Michael.TKristiansen
Plade
Medlem siden: 12-August-2014 Sted: Holsted Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 85 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 03:44 |
|
Virkelig flot lavet
|
|
|
Michael Tovborg Kristiansen
|
|
![]() |
|
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 04:28 |
|
Hold da k..t den grill er flot lavet jeg er normal ikke til "gasgrill" men thump's up
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 04:36 |
|
jeg er vild med alle de detaljer du har fået med Lasse. Super bygge
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 10:18 |
|
Super flot MOC med mange gode detaljer
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2014 kl. 18:16 |
|
Fedt
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Alexander.S.Würtz
Klods
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2014 kl. 05:03 |
|
Flot grill, den ser større ud på fotoet end du skriver den er synes jeg.
T-bone'en er lige i øjet
![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |