Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Billund Lufthavn architecture-style
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billund Lufthavn architecture-style

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Tomas.Lørup Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 17-December-2010
Sted: Danmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1584
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 04:34
Citat: Casper.Hansen Casper.Hansen skrev:

Modellen kom med LEGO Ideas - Weekly Digest.

Dog uden billede (synd) men den er nu støttet.

Den var heller ikke i min mail.
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 04:36
.

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:07
Adrian Perslow
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 05:36

Fedt, Lennart! Jeg håber også, den ryger igennem - og jeg synes også, den er bedst med lidt liv... Men et spørgsmål af nysgerrighed... Hvorfor er vingerne på flyet vendt om?
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 05:44
Godt spørgsmål, René, og nu ser jeg også at der er brugt ulovlig byggeteknik på halerne... Ouch
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 05:55
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Godt spørgsmål, René, og nu ser jeg også at der er brugt ulovlig byggeteknik på halerne... Ouch

Halen kan fixet, med et par andre modifiset plate, Clap
Den er mega fed, og jeg har også givet den min stemme Tongue
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Februar-2013
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 10:00
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

Fedt, Lennart! Jeg håber også, den ryger igennem - og jeg synes også, den er bedst med lidt liv... Men et spørgsmål af nysgerrighed... Hvorfor er vingerne på flyet vendt om?
Tak. Vingerne er sat sammen med en hinge plate under vingerne så de bliver egentlig bare holdt nede af flyet, Grundet til det er til det er simpelthen fordi at hvis de vendte rigtigt ville de to inderste knopper på vingerne være i vejen, hvis de var det, ville jeg være nødt til at bygge flyet en plate højere, hvilket jeg ikke ville. Det var vigtigt for mig at flyet fik en nogenlunde realistisk vinge-vinkel. Det er jo lidt tricky at bygge et fly på 1 plate tykkelse og 2 i højden, og samtidig få vingerne til at "bue" tilbage-ad Smile
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Februar-2013
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 10:17
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Hehe ja, der er "ulovlige" byggeteknikker, jeg byggede den som sådan ikke til LEGO-ideas, men mine modeller har som regel massere af "ulovlige" teknikker - jeg tror egentlig kun denne hér har på flyene, så det er da meget heldigt at den har så få.

Jeg tror egentligt ikke det med ulovlige byggeteknikker er så slemt. Jeg læste om Peter Reid's fantsatiske exo-suit som også havde ikke-godkendte teknikker og udgåede klodser - det synes jeg da LEGO's designere fixede meget godt, selvom jeg nu synes originalen er væsentligt federe end det officielle sæt

https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.074 sekunder.