![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
TLG Company Day |
Besvar
|
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: TLG Company DaySendt: 28-April-2014 kl. 17:59 |
|
Inspireret af kolonihaveprojektet til Klodsfest 2014 har jeg bygget fællesarealet, som notabiliteter fra LEGO gruppen har taget i besiddelse til den årlige Company Day:
Annette G Sørensen og Jette Orduna vipper med Bettina E Kreutz mens Mike Ganderton leger i sandkassen
Thomas Kirk Kristiansen, Keld Kirk Kristiansen og Jørgen Vig Knudstorp har gang i en intens petanque match (Thomas har lagt sig i spidsen). Kathrine Kirk Muff holder godt fast i cyklen mens Lars Dithmer og Jan Beyer fjoller rundt i klatrestativet. Modellen kan ses in extenso til klodsfesten (hvis den ellers bliver godkendt som et bidrag til kolonihaverne...). |
|
![]() |
|
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 19:06 |
|
Fedt du skiller dig ud hvis du bliver godkent.
Og lækker moc Hvor kan man få fat i de figurer du bruger :-) |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 01:50 |
|
Genialt Svend Erik.
Så mangler der fælleshuset/sal og container/affaldspladsen og den store p-plads. Det skal bares godkendes først, men det tror jeg ikke bliver et problem.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 02:22 |
|
Flot klatrestativ, det virker troværdigt og man kan udvide det og pynte det hvis det bliver nødvendigt
Super flot MOC. |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Simon.Priisholm
Panel
Medlem siden: 25-Februar-2014 Sted: Vedbæk Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1745 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 03:22 |
|
Den er søde
Og genial MOC Simon |
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 04:21 |
Det er de nævnte personers visitkort. Så som udgangspunkt får man dem, hvis personen synes man har brug for dem. Nogle af de nævnte (jeg kender ikke dem alle) har en lavere barriere for AFOLs end for andre, fordi de ved vi ikke misbruger kontaktoplysningerne, men til gengæld bruger figurerne, og jeg tror nogle af dem ser det som en ære at indgå i en god MOC. .Henrik |
|
![]() |
|
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 09:24 |
|
fedt tak
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2014 kl. 17:56 |
|
Fin bette MOC, Svend Erik. Jeg har hidtil kun fået ét visitkort, men jeg har desværre ikke fundet den rette anledning til at skrive til vedkommendes email-adresse endnu
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |