Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - TLG Company Day
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TLG Company Day

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: TLG Company Day
    Sendt: 28-April-2014 kl. 17:59

Inspireret af kolonihaveprojektet til Klodsfest 2014 har jeg bygget fællesarealet, som notabiliteter fra LEGO gruppen har taget i besiddelse til den årlige Company Day:

Annette G Sørensen og Jette Orduna vipper med Bettina E Kreutz mens Mike Ganderton leger i sandkassen

Thomas Kirk Kristiansen, Keld Kirk Kristiansen og Jørgen Vig Knudstorp har gang i en intens petanque match (Thomas har lagt sig i spidsen).

Kathrine Kirk Muff holder godt fast i cyklen mens Lars Dithmer og Jan Beyer fjoller rundt i klatrestativet.

Modellen kan ses in extenso til klodsfesten (hvis den ellers bliver godkendt som et bidrag til kolonihaverne...).

Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 19:06
Fedt du skiller dig ud hvis du bliver godkent.
Og lækker moc
Hvor kan man få fat i de figurer du bruger :-)
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 01:50
Genialt Svend Erik.

Så mangler der fælleshuset/sal og container/affaldspladsen og den store p-plads.
Det skal bares godkendes først, men det tror jeg ikke bliver et problem.

Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Point: 3037
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 02:22
Flot klatrestativ, det virker troværdigt og man kan udvide det og pynte det hvis det bliver nødvendigt

Super flot MOC.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 03:22
Den er søde
Og genial MOC
Simon
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3388
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 04:21
Citat: Anders.Dimitri Anders.Dimitri skrev:

Hvor kan man få fat i de figurer du bruger :-)

Det er de nævnte personers visitkort. Så som udgangspunkt får man dem, hvis personen synes man har brug for dem. Nogle af de nævnte (jeg kender ikke dem alle) har en lavere barriere for AFOLs end for andre, fordi de ved vi ikke misbruger kontaktoplysningerne, men til gengæld bruger figurerne, og jeg tror nogle af dem ser det som en ære at indgå i en god MOC.

.Henrik

Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 09:24
fedt tak Smile
så må jeg huske og spørge om visitkort næste gang jeg støder ind i nogen fra lego Smile
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 17:56
Fin bette MOC, Svend Erik. Jeg har hidtil kun fået ét visitkort, men jeg har desværre ikke fundet den rette anledning til at skrive til vedkommendes email-adresse endnu Embarrassed
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.070 sekunder.