Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - F-16 Fighting Falcon (fly)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

F-16 Fighting Falcon (fly)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 16:15
Tillykke med TBB: http://www.brothers-brick.com/2014/03/14/the-lightweight-fighter-just-entered-the-big-league/
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 16:45
Citat: Benjamin.Jakobsen Benjamin.Jakobsen skrev:

Tillykke med TBB: http://www.brothers-brick.com/2014/03/14/the-lightweight-fighter-just-entered-the-big-league/

Clap
Skulle ellers lige til at skrive, at jeg forventede at se den omtalt på TBB eller et lignende site, hvis der bare var den mindste smule retfærdighed til i denne verden Smile Det må der jo så siges at være!
Denne MOC er en af de absolut bedste fly-MOCs jeg har set. Og mange af de andre gode, kommer sørme fra den samme danske MOC'er. Sejt!

Til top
Rune.Kokholm Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Point: 522
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune.Kokholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 05:53
Den er cool!

Rune Kokholm
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:36

Åååååhr, hvor er den fed! Kommer du til Klodsfest? Jeg vil virkelig gerne se dine fede kreationer live! Clap
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 10:11
ClapClapClap

Kanon kritik på BB Big smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Februar-2013
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 10:24
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

Åååååhr, hvor er den fed! Kommer du til Klodsfest? Jeg vil virkelig gerne se dine fede kreationer live! Clap
Jeg ved det ikke, hvad dato er det lige det er? Men før eller siden, så skal jeg da prøve det dér udstillingWink
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 10:26
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

ClapClapClap

Ja som du jo nok ved, så smiler man lige ekstra meget når man bliver blogget derEmbarrassed
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 11:02
Citat: Lennart.Cort Lennart.Cort skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

ClapClapClap

Ja som du jo nok ved, så smiler man lige ekstra meget når man bliver blogget derEmbarrassed
Ja, og flickr hit-tælleren tager på himmelfart Smile.

Virkelig fedt når Byggepladen markerer sig internationalt — som den eneste LUG i landet hvor LEGO kommer fra, er der vel et vist ansvar LOL
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 11:59

Yderst velfortjent!! Damn den er fed og sindssyg virkelighedstro. Selvom disse fartøjer er et knapt så velkomment tema på udstillinger, er det til tider lidt ærgeligt at det er sådan.

Hvordan sker det lige når noget bliver blogget?? Er ikke den store kender af den slags.

Søren Johansen
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 18:44
Citat: Lennart.Cort Lennart.Cort skrev:

Jeg ved det ikke, hvad dato er det lige det er? Men før eller siden, så skal jeg da prøve det dér udstillingWink

Det er fra den 16.-18. maj i Roskilde...
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Mikael.Jensen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 04-Januar-2013
Point: 50
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 19:55
Den er virkelig fed.
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 15:25
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Hvordan sker det lige når noget bliver blogget?? Er ikke den store kender af den slags.

Mange tak
Jeg tror der er mange måder man kan blive opdaget/blogget på.
Mine råd:
1. Opret en Flickr profil
2. Del dine flickr billeder på diverse flickr groups. Ex er min delt på LEGO og LEGO military mm. Der er grupper for storset alt LEGO relateret på Flickr.
3. Sørg for at tage nogle ordentlige billeder. Jeg har bøvlet rigtig meget med at få en pæn neutral baggrund. Jeg tror jeg omsider har fundet en tilfredstillende løsning, 2 hvide mdf plader fra jem&fix til 140kr.

Til top
Martin.Sejr.Atzen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 22-Maj-2014
Sted: Sønderjylland
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Sejr.Atzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 20:26
Super flot det er jo næsten som jeg ser den dagligt skal lige se om jeg har et billed af Er-596 så kan du uploade det sammen med.
Martin S. Atzen
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 09:14
Citat: Martin.Sejr.Atzen Martin.Sejr.Atzen skrev:

Super flot det er jo næsten som jeg ser den dagligt skal lige se om jeg har et billed af Er-596 så kan du uploade det sammen med.
Mange tak. Ja det må du da meget gerne, de fleste billeder jeg har er fra f-16.net
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 05:56
hold k*** hvor er den fed Smile
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 17:33
Så nu er f-16'erne endt på museum http://www.flymuseum.dk/

Lige et billede af en rigtig F-16 og min

I glasmontret

Til top
Martin.Sejr.Atzen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 22-Maj-2014
Sted: Sønderjylland
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Sejr.Atzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 19:13
Nice kan se det er i stauning arbejder stadig på et billed af den rigtige E-596 i den konfig som du har bygget den i lige nu har den andre tanke på.

Mvh
Martin
Martin S. Atzen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 04:49
Det er sgu for fedt det der Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.113 sekunder.