![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tivoli |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2014 kl. 19:26 |
|
|
Jeg fandt lige dette billede på en tilfældig flickr-profil (Vincent Kessels, han er tilfældig for mig, ved ikke om han er kendt af nogle af jer)
![]() Det ansigtsudtryk siger mere end alverdens anmeldelser og roser ... syns jeg.
|
||
|
Peter Lind
|
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:11 |
|
|
Jeg sad lige og så den film der er i starten af tråden og hen mod slutningen ses en vandmølle dreje rundt.
Jeg beklager min detaljeorienterede bemærkning, men møllen drejer den forkerte vej rundt. Den drejer som en overfaldsmølle på trods af at modelle er underfaldsmølle :-). Legohilsner
|
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:18 |
|
|
.
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:18 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2014 kl. 09:18 |
|
Egentlig drejer møllen den rigtige vej rundt, vandtilløbet skulle bare være højere oppe og slutte over møllen. Rigtigt flot, og fint med alt den motion. Jeg kan dog se at den grå hest i karrusellen løfter den mørkeblå tile der er lige under den. |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2014 kl. 11:49 |
|
Hvis tilløbet var sluttet højere oppe/oppe over møllehjulet - og helt fremme ved midten/lige over midten af møllehjulets centrum, så havde vi nettop en overfaldsmølle :-). Hvis tilløbet er før centrum af møllehjulet og under toppet så har vi en underfaldsmølle og hjulet køre den modsatte vej rundt. Legohilsner
|
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3387 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2014 kl. 16:55 |
|
Det havde ikke så meget med den grå hest at gøre. Så vidt jeg kan se, så var den tile på en eller anden måde blevet revet løs og lå skævt, på en sådan måde at hver gang den grå hest var i bunden af bevægelsen op/ned, så trykkede den lidt på tilen. Men alle dyrene blev taget af karusellen, sammen med lidt andre småting så resten kunne deles i fire stykker for nedpakning, så til klodsfest skal den alligevel sættes sammen. .Henrik |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:43 |
|
|
Jeg skulle lige se videoen igen efter Torbens kommentar - og så spottede jeg lige en anden sjov detalje... Fedt, at figurerne fra vore Byggeplade-logo også er kommet i Tivoli! Sjov idé... ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |