![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Starship Inerteria |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | |||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2014 kl. 13:07 |
||
|
Uha det er svært spørgsmål, men jeg vil gætte på 15-17000 dele. |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2014 kl. 13:09 |
||
|
Den kommer med til klodsfest sammen med 3-4 andre Space modeller. Mangler ca. 20% i at være færdig med det:-) |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2014 kl. 13:56 |
||
|
Det ser super godt ud Søren
![]() Kommer den med til Skærbæk?? Så os der ikke skal til klodsfest også får en chance for at se den ![]() |
|||
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2014 kl. 14:20 |
||
|
[QUOTE=Knud.A.Albrechtsen]Det ser super godt ud Søren Ja den kommer også til Skærbæk og til LW 20??:-) Ærgeligt at du ikke kommer til KF.. |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2014 kl. 14:35 |
||
|
Lidt billeder af technic rammen: |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Alexander.S.Würtz
Klods
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Marts-2014 kl. 05:12 |
||
|
Virkelig flot rumskib, god måde du har lavet skelettet på glæder mig til at se den på Klodsfest.
|
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Marts-2014 kl. 05:28 |
||
|
Der er ingen tvivl om at det er at flot og meget stort rum skib du har lavet, jeg har allerede givet dig fem klappende hoveder plus et ekstra.
Et lille tip - jeg ved godt at det er for sent - men teknik splitter findes i to varianter, dem der glider let i et akselhul (lysegrå og gullige) og dem der ikke glider så let i et akselhul (sorte og blå) Jeg kan se at du har brugt en del grå til din ramme selvom rammen er statisk, det rigtige ville være at bruge sorte og blå pins for en mere stabil ramme, idet de grå/gullige har en del slør. Måske var det med vilje for at få top bjælken til at passe, det er selvfølgelig også en mulighed. Men uanset hvilke pins du har brugt så glæder jeg mig til at se det til KF.
|
|||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|||
![]() |
|||
Simon.Priisholm
Panel
Medlem siden: 25-Februar-2014 Sted: Vedbæk Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1745 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Marts-2014 kl. 05:29 |
||
|
Fedt starship håber at se den til LW . Da jeg ikke kan nå kf i år.
Simon Redigeret af Simon.Priisholm - 10-Marts-2014 kl. 05:30 |
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2014 kl. 00:00 |
||
Godt set Casper:-) De splitter du kan se som ikke er sorte, er faktisk dem hvor der er split i den ene ende og axel spilt i den anden ende. De liftarms jeg har brugt har nemlig axel hole i hver ende, så det er derfor. |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2014 kl. 00:12 |
||
Jeg ved ikke hvad tiden bringer og om jeg får tid til at bygge flere til flåden inden LW 2015. Dette rumskib har indtil videre taget 7 måneder og skal være færdig til KF 2014. Derefter skal der nok ryddes op i hulen og der står 12 kasser med lego der skal sorteres. Efter det skal der startes på et nyt, som også kommer til at tage tid. Men vi får at se:-) |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2014 kl. 09:29 |
||
![]() Ikke mere snak om det, jeg gælder mig bare til at se Starship Inerteria til KF. |
|||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2014 kl. 17:01 |
||
|
Lidt detaljer fra motor delen af rumskibet, Skuden på hele 210 centimeter!! Lys i den højre motordel. Vandrette trans round bricks med LED lys fra Lifelites. Fed burn effekt:-9 |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2014 kl. 09:33 |
||
|
Det er for fedt det her. Sætter du så også lige prikken over i'et med en Mindstorms klods der styrer kanonerne?
|
|||
![]() |
|||
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2014 kl. 10:08 |
||
|
Rigtigt flot lavet Søren
![]() Jeg glæder mig til at se det i Skærbæk |
|||
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2014 kl. 11:40 |
||
Tak Lasse. Det ville jeg rigtig gerne, men jeg aner intet om hvordan jeg skal bruge det eller hvad jeg skal bruge til det. Måske du ville være venlig og hjælpe mig? Tidligst vil være til Skærbæk at der kunne Komme bevægelse i. |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2014 kl. 12:40 |
||
Jeg tager en NXT og en EV3 med til Klodsfest, så kan vi lege lidt med det der. |
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2014 kl. 12:54 |
||
Super, takker Lasse:-) |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-April-2014 kl. 11:53 |
||
|
Så er der kommet lys i begge motorer og det ser intet mindre end fantastisk ud:-) |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-April-2014 kl. 13:19 |
||
|
Wouwww, sådan, lækkert, super, imponerende, fantastisk, enormt, løbet helt tør for superlativer.
Glæder mig til at se den til KF. |
|||
|
Casper Hansen
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Maj-2014 kl. 17:15 |
||
|
Så er der lige lidt flere billeder. De første 4 er hvor hele skuden står samlet og spænder på hele 210 centimeter. De sidste 2 billeder er af motor/reactor rummet, som samtidig udgør 1/3 af det samlede rumskib. |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |