Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - (Eddie) the Eagle has landed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(Eddie) the Eagle has landed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 23-Juli-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 347
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: (Eddie) the Eagle has landed
    Sendt: 11-Februar-2014 kl. 06:32

Inspireret af vinter-OL og skihop, har jeg bygget den her. Det er også mit andet biddrag til vinterkonkurrencen.Smile

Eddie the Eagle er lige landet 

Hvad syntes i om det?

LEGO hilsner Lauge

Til top
Sten.Lassen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sten.Lassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 09:40

Fint nok.

Men Du burde nok have valgt et minifig hoved med briller.

Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 10:33
Tak.
Det hoved findes desværre ikke i min samling og Eddie skulle være færdig til vinterkonkurrencen.
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 11:23
Nu skriver du selv konkurrence... der står blandt andet i tråden at den skal laves på en 32 x 32 baseplate... Det er din moc vel lige knap? Men se positivt på det. Med de spring Eddie the eagle laver, så har du også plads til skihopbakken nu...:-) ellers fint lille moc.
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 12:51
Det kom jeg lige i tanke om i sidste øjeblik. Man kan se lidt af pladen under den tredje knop i bunden fra højre. Pladen skal ikke være hele vejen rundt om vel?
Eddie the Eagle sprang fra den normale bakke(90 meter), og lige nu har jeg ikke hvide klodser nok til at lave resten af skihopbakken.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.