![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
(Eddie) the Eagle has landed |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: (Eddie) the Eagle has landedSendt: 11-Februar-2014 kl. 06:32 |
|
Inspireret af vinter-OL og skihop, har jeg bygget den her. Det er også mit andet biddrag til vinterkonkurrencen. Eddie the Eagle er lige landet
Hvad syntes i om det? LEGO hilsner Lauge |
|
![]() |
|
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2014 kl. 09:40 |
|
Fint nok. Men Du burde nok have valgt et minifig hoved med briller. |
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2014 kl. 10:33 |
|
Tak.
Det hoved findes desværre ikke i min samling og Eddie skulle være færdig til vinterkonkurrencen.
|
|
![]() |
|
Rasmus.Ansbjerg
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2571 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2014 kl. 11:23 |
|
Nu skriver du selv konkurrence... der står blandt andet i tråden at den skal laves på en 32 x 32 baseplate... Det er din moc vel lige knap? Men se positivt på det. Med de spring Eddie the eagle laver, så har du også plads til skihopbakken nu...:-) ellers fint lille moc.
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2014 kl. 12:51 |
|
Det kom jeg lige i tanke om i sidste øjeblik. Man kan se lidt af pladen under den tredje knop i bunden fra højre. Pladen skal ikke være hele vejen rundt om vel?
Eddie the Eagle sprang fra den normale bakke(90 meter), og lige nu har jeg ikke hvide klodser nok til at lave resten af skihopbakken. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |