![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Andersen Ford |
Besvar
|
| Forfatter | |
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Emne: Andersen FordSendt: 08-Februar-2014 kl. 05:18 |
|
Så er jeg vendt tilbage fra de døde Har lavet en video med mit bidrag til LW 2013. Er ikke video haj, men håber at i synes om den alligevel. http://www.youtube.com/watch?v=pbbEf8z-dwg God weekend til jer alle... Redigeret af Morten.Øberg - 08-Februar-2014 kl. 05:21 |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 05:31 |
|
Virkelig gennemført. Og god video.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 06:21 |
|
Nede og hilse på Dio? Det lyder alvorligt? ![]() For en, der ikke er video-haj, så er du sgu sluppet meget godt fra det! Fed video og fed musik! ![]() Gennemført model (som sædvanligt) med mange sjove optrin og gode detaljer... Find the buttcrack fik mig til at grine... ![]() Glæder mig til at se næste projekt fra dig... ![]() ...og om ikke andet, så ses vi vel på en mark vest for København til sommer? ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 08:16 |
|
Jeg takker for de fine ord. https://www.facebook.com/grumpynators
Redigeret af Morten.Øberg - 08-Februar-2014 kl. 08:21 |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 11:33 |
|
Jeg kan desværre ikke se videoen på grund af ophavsrettigheder
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 12:58 |
|
Underligt, den virker på min PC.
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Tina.Haulrich
Bestyrelse
Formand Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 4807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 13:06 |
|
Den er ikke tilgængelig på mobile enheder:-/
|
|
|
Tina Haulrich
Husk - vi skal hygge os! |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2014 kl. 17:15 |
|
Det virker fint på min Samsung telefon og Samsung tablet! Men kan ikke søge på den på telefonen. Skal linke fra siden her. Underligt! |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:26 |
|
Den har lukket ned for mobile enheder, fordi musikken ikke er min egen. Så nu er der fesen (gratis) happy jazz i stedet for, og den burde nu virke på mobile enheder |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:34 |
|
Superfly model - så den godt på LEGO World men lagde ikke mærke til funktionerne - de er superfede
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2014 kl. 18:44 |
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2014 kl. 02:07 |
|
Ja mit layout kan spille lidt musik, men det er ikke så højt. Det er mere for at styre lyset..
Denne gang skal jeg ikke stå og styre lyset med fjernbetjening, men bare læne mig tilbage, og lade 2 NXT'er klare arbejdet. |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |