![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 3839404142 143> |
| Forfatter | ||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2014 kl. 05:41 |
|
|
Jeg kommer til byggemøde - torsdag den 16. januar 2014, kl. 19.00 i Medborgerhuset, lokale 2.
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge)Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2014 kl. 06:31 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Søren Johansen |
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2014 kl. 09:25 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen |
||
|
Lone Marcussen
Let's play together |
||
![]() |
||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2014 kl. 15:56 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen |
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2014 kl. 16:27 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2014 kl. 07:03 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh
|
||
![]() |
||
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 04:13 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen |
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 07:12 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen |
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Samuel.Barksdale
Tagsten
Medlem siden: 10-Februar-2013 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 306 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 07:21 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen
Finn Olsen
Kan ikke kommer pga. arbejde. Doh! |
||
![]() |
||
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 12:14 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Finn OlsenLasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen Jakob Bindslet |
||
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 13:09 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Jakob Bindslet
Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen |
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 16:09 |
|
|
Fjernet oplysninger der ikke hørte til i det offentlige forum. .Henrik Redigeret af H.C.Grove - 17-Januar-2014 kl. 03:40 |
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 06:05 |
|
|
Jeg er desværre lige kaldt hjem til en syg datter - så afbud fra mig og Sofie til i aften. Jeg havde en aftale med Brian og Sten Lassen (dels om at hente nogle LEGO-sager og betale for dem). Og klistermærket ville jeg da også gerne have. Er der nogle fra Roskilde, som vil tage tingene med hjem til mig ? Jeg skriver lige beskeder til Brian og Sten om det er OK, at jeg så overfører pengene via netbank. Mvh, Henrik |
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 06:55 |
|
|
Afbud
På vegne af Henrik Kunz og Jette Færch skal jeg melde afbud pga. sygdom i familien. Godt møde. Har også fjernet Hr. Ludvigsen. Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Jakob BindsletAnne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge) Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen |
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 07:50 |
|
|
Opdateret på vegne af mig og Jesper Hansen:
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Jakob BindsletAnne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Jane Kvint John Thomsen Morthen Falk og Henning Poulsen Søren Johansen Jesper & Lone Marcussen Tine Gudiksen Lars H Sørensen Anders Dimitri Masssigeh Sten Lassen |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 08:39 |
|
Hej Henrik. Jeg vil gerne vidrebringe dine efekter til dig, så du har dem i aften efter byggemødet. God bedring til Sofie
|
||
|
|
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 08:57 |
|
Tak Henrik Mvh, Henrik |
||
![]() |
||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 12:06 |
|
|
Jeg kommer også forbi.
Hilsen Trine |
||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2014 kl. 17:27 |
|
|
Tak for endnu et rigtigt hyggeligt byggemøde, Også året's første er altid lidt specielt.
Jeg havde for engangs skyld ingen skibe eller andet pirat releteret med idag. Kun en 3 hovedet søslange, en undervands robot og et rumskib (alle er mocs) Og de mange gode handler der var i dagens anledning var da heller ikke til at stå for, og jeg fik da udvidet min evigt voksende hær af pirater og soldater. Endnu engang tak for et fedt bygge hyggemøde. |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2014 kl. 05:39 |
|
|
Der var mange igår, jeg tror at vi bliver nød til at satse på et større lokale (evt. med flere parkeringspladser
)Det var sjovt at se Jørgens flotte LEGO lamper med lys i, absolut værd at gå efter, så fik jeg også set hans Salat-bøtter som han købte i Metro, de så meget velegnet ud. Tak for et hyggeligt byggemøde - jo jeg fik bygget noget.
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 3839404142 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |