![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 3738394041 143> |
| Forfatter | ||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 04:32 |
|
Nu er alle byggemøder for alle du kan jo bare skrive dig på. Men da rart lige at høre din mening, for det er jo vigtigt.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Samuel.Barksdale
Tagsten
Medlem siden: 10-Februar-2013 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 306 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 05:28 |
|
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 05:43 |
|
|
Jeg kommer til byggemøde - torsdag den 16. januar 2014, kl. 19.00 i Medborgerhuset, lokale 2.
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Carsten.Pedersen
Klods
Medlem siden: 06-December-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 06:08 |
|
|
Hej jeg er ny og ved ikke om jeg gør det rigtige. Jeg kunne godt tænke mig at komme til et byggemøde for at se og høre hvad der sker.
Håber at høre fra jer.
Med venlig hilsen carsten.pedersen byg1486. |
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 06:21 |
|
|
Hej Carsten
Velkommen til Hver 3. torsdag i en måned mødes vi i Medborgerhuset i Taastrup, lige ved Taastrup Station kl. 19. Her hygger vi, bygger vi af vores medbragte Lego - evt. taget noget med, vi gerne vil have hjælp til eller ønsker input til, og så taler vi og griner rigtigt meget. Håber, vi ses. Hilsen Lene |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 07:54 |
|
Hej Carsten velkommen til den mest klodsede forening i dk. byggemødet er altid utroligt hyggeligt. de fleste tager du set med og bygger det, og snakker med hinanden. personligt tager jeg altid en MOC med, for at vise frem, eller bygge videre på den du behøver ikke tage et lego sæt med. men det er i hvertfald det værd at dukke op. så skriv dig på listen og tag del i morskaben |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 12:20 |
|
|
Jeg kommer til byggemøde - torsdag den 16. januar 2014, kl. 19.00 i Medborgerhuset, lokale 2.
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen
|
||
|
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 13:04 |
|
Jamen du skal da være så hjertens velkommen. Vi tager altid godt imod nye medlemmer . Også til byggemøder.
Men læs lige denne : http://www.byggepladen.dk/forkortelser.asp For selvom du kun har været medlem i ca. 1 måned og det er dit første forsøg og besked på Forum vil du her og til byggemødet bliver overdænget med forkortelser og indforståede begrebet.
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 13:19 |
|
Du behøver ikke at skrive dit medlemsnummer på dine beskeder i forummet. Jeg vil umiddelbart tro at det er dit password du har skrevet, så jeg vil råde dig til at skifte password med det samme. Ellers kom til byggemøde, husk noget LEGO du kan bygge med og slappe af med, der er mulighed for at købe kaffe, vand og øl til rimelige priser. |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 03:16 |
|
|
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg).
|
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Gitte.Larsen
Panel
Medlem siden: 01-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 1613 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 03:40 |
|
|
||
![]() |
||
Gitte.Larsen
Panel
Medlem siden: 01-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 1613 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 03:42 |
|
|
Sorry
ville skrive at selv om jeg har været medlem længe så det stadig ikke alle forkortelser jeg kender
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 09:05 |
|
Du skal klikke på "Indlæg Funktioner" og derefter "Rediger besked". Redigeret af Casper.Hansen - 10-Januar-2014 kl. 09:06 |
||
|
Casper Hansen
||
![]() |
||
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 09:45 |
|
|
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg).
|
||
|
Brian Jacobsen
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:47 |
|
|
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge)Jesper Hansen Redigeret af Ulrik.Hansen - 10-Januar-2014 kl. 10:52 |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 11:19 |
|
|
Lene Bøgh Hansen
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge)Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 16:31 |
|
|
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jette Færch Henrik Kunz Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen Adrian Henrik Hansen Lotte Steen Jensen Finn Olsen Brian Jacobsen + Susanne da hun køre mig denne gang Michael Landsvig Jørgen Pedersen Henrik Ludvigsen + Sofie (har penge med til Brian Samuel Barksdale Casper Hansen Carsten Pedersen Torben Rønnebæk + Alexander (vi tager lidt overskud af serie 10 og 11 med til salg (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14). Ulrik Hansen (jeg mangler 2 stk Tan Wedge, Plate 4 x 2 Right, hvis nogen vil sælge)Jesper Hansen Jane Kvint John Thomsen Redigeret af Torben.Rønnebæk - 11-Januar-2014 kl. 20:11 |
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 17:22 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:21 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 17:49 |
|
Torben har jo ikke sagt noget om prisen :-) Det lyder som om jeg skal have nogle kontanter med, for der er da nogle figurer jeg godt kunne finde på at købe. .Henrik |
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Januar-2014 kl. 19:16 |
|
Nu er det vel sådan at serie 10 egentlig kun består af 16 forskellige figurer som i stil med alle de andre serier + så lige en vildfaren figur der ikke er listet op blandt de andre, men som har fået bagsideplaceringen som en serie for sig selv. Mr. Gold er jo nummereret fra 1 til 5000 i sin helt egen serie (på bagsiden af serie 10 :-)) og tæller derfor ikke helt med når jeg skriver at jeg tager mine rester fra serie 10 med. De få Mr. Gold vi har fundet herhjemme bliver ikke lige solgt - de er end ikke taget ud af inderposerne :-). Og jeg bør opdatere listen for der har været et par bestilliger på nogle af numrene. Derfor er listen (minus S10: nr 1, 5, 8, 9, 10, 12 og 14. Og S11: 2, 3, 5, 7, 11, 12, 13 og 14).
Redigeret af Torben.Rønnebæk - 11-Januar-2014 kl. 20:08 |
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 3738394041 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |