Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Visitkortholder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Visitkortholder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Visitkortholder
    Sendt: 17-December-2013 kl. 19:25

Bestilt af en tidligere Garder og viser regimentsfarverne og en officers minifig.

Redigeret af Svend.Erik.Saksun - 17-December-2013 kl. 19:26
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 00:28
Faktisk en rigtig god ide. Måske man skulle få lavet en stak kort til at have stående ved diverse udstillinger som folk kunne tage af.
Søren Johansen
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 02:32
Jeg er enig med Søren, men pas på at der ikke er nogen som snupper visitkortholderen. Wink

Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 03:08
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Faktisk en rigtig god ide. Måske man skulle få lavet en stak kort til at have stående ved diverse udstillinger som folk kunne tage af.

Bliver det ikke et stort arbejd eaf lave kortene i LEGO med SNOT opbygning
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-Maj-2013
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 04:24
Som reserveofficer kan jeg kun bifalde ideenClap - kunne man anvende den samme blå farve til en Flyvevåbensudgave, eller findes den en tand mørkere? 
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 06:08
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Jeg har selv nogle forskellige udgaver, som jeg bruger hhv. til LEGO udstillinger og når jeg udstiller malerier på gallerier m.m. Bl.a. denne

Citat: Steen.H.Mikkelsen Steen.H.Mikkelsen skrev:

Som reserveofficer kan jeg kun bifalde ideenClap - kunne man anvende den samme blå farve til en Flyvevåbensudgave, eller findes den en tand mørkere? 
Jeg har brugt Medium Blue, som jeg synes ville være OK til en FLV udgave. Jeg skal nok komme med er bud på en FLV version ved lejlighed - men du skal jo have en tandlæge stående... Wink
Til top
Steen.H.Mikkelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-Maj-2013
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 08:37
Jeg er vild med de dansende skeletter på billedet - man kan næsten fornemme "Danse Macabre" spillet i baggrundenTongue
Steen Holm Mikkelsen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 10:53
Genialt Smile
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2013 kl. 12:23
Jeg kan lige vise den holder jeg bruger, når jeg deltager på kunstudstillinger:

Og så sælger jeg faktisk en del "on request". Efter at Collectable Minifig Series er kommet frem, er der næsten ikke den profession man ikke kan lave...

Her er en til en af mine venner med møderet for Højesteret:

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.066 sekunder.