![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 3435363738 143> |
| Forfatter | ||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 11:50 |
|
|
Er der nogen som har en rød slope 45 2 x 1 with 2/3 cutout - jeg mangler kun sølle en......... og evt kunne tage den med i baglommen (eller andre lommer) ?
Mvh, Henrik
Redigeret af Henrik.Ludvigsen - 17-December-2013 kl. 11:55 |
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 12:02 |
|
Den kan jeg godt tage med til dig. |
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 12:05 |
|
Bukker og takker. Vi ses Mvh, Henrik
|
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 13:18 |
|
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. december kl. 19.00 - juleafslutning med lidt julegodter til:
Lene Bøgh Hansen Finn Olsen (muligvis afbud) Torben Rønnebæk og sønnen Alexander Jette Færch Henrik Kunz Brian Jacobsen (tar 70 lego med til salg.) Henning M. Jeg har en lille "jule"konkurrence" med og forhåbentligt lidt spændende sager til at bytte med. Anne Mette Vestergård Henrik Ludvigsen + Sofie Adrian Julius Henriksen (Med Flydele pris kan diskuteres og båd Chassiser 2x)SmileSmileSmile Jane Kvint John Thomsen Jørgen Pedersen Lasse Vestergård (Har minifigs og klodser med til salg/bytte) Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen (tager kone og yderliger 2 unger med. Måske nye medlemmer) Mads Christensen Jakob Hestbæk Casper Hansen Lars H Sørensen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen
Clemens Vest Hansen
Søren Johansen
Rune Lander Petersen
Lars Mogensen Henrik Klodshansen ( kommer efter firmajulefrokosten ) |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 13:36 |
|
Det kunne måske godt være den pose jeg glemte i januar...!?
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:19 |
|
|
Hej Svend Erik
Jeg skal nok tjekke på torsdag og tage den med hjem, hvis du ikke selv kommer. |
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:21 |
|
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. december kl. 19.00 - juleafslutning med lidt julegodter til:
Lene Bøgh Hansen Finn Olsen (muligvis afbud) Torben Rønnebæk og sønnen Alexander Jette Færch Henrik Kunz Brian Jacobsen (tar 70 lego med til salg.) Henning M. Jeg har en lille "jule"konkurrence" med og forhåbentligt lidt spændende sager til at bytte med. Anne Mette Vestergård Henrik Ludvigsen + Sofie Adrian Julius Henriksen (Med Flydele pris kan diskuteres og båd Chassiser 2x)SmileSmileSmile Jane Kvint John Thomsen Jørgen Pedersen Lasse Vestergård (Har minifigs og klodser med til salg/bytte) Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen (tager kone og yderliger 2 unger med. Måske nye medlemmer) Mads Christensen Jakob Hestbæk Casper Hansen Lars H Sørensen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Søren Johansen Rune Lander Petersen Lars Mogensen Henrik Klodshansen ( kommer efter firmajulefrokosten ) Morten Øberg |
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:25 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:22 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:29 |
|
|
Jeg vil da gerne købe 2
|
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Verner.Petersen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:45 |
|
|
Jeg tager gerne den sidste
|
||
|
Verner Petersen
VVS 9 volt tog styre Medlem nr: 10 |
||
![]() |
||
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:57 |
|
|
Jeg tager til Byggemøde, skal jeg tage din med Verner?
|
||
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 14:59 |
|
|
øv.. jeg ville også gerne have haft en af de julekalendere..
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 15:35 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:21 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Verner.Petersen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 17:53 |
|
|
Jeg ved faktisk ikke om jeg kan komme, men ellers må du godt tage den med Daniel.
|
||
|
Verner Petersen
VVS 9 volt tog styre Medlem nr: 10 |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 18:15 |
|
Så ville jeg melde fra, hvis jeg var jer andre... ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 18:30 |
|
|
Lene Bøgh Hansen Finn Olsen (muligvis afbud) Torben Rønnebæk og sønnen Alexander Jette Færch Henrik Kunz Brian Jacobsen (tar 70 lego med til salg.) Henning M. Jeg har en lille "jule"konkurrence" med og forhåbentligt lidt spændende sager til at bytte med. Anne Mette Vestergård Henrik Ludvigsen + Sofie Adrian Julius Henriksen (Med Flydele pris kan diskuteres og båd Chassiser 2x)SmileSmileSmile Jane Kvint John Thomsen Jørgen Pedersen Lasse Vestergård (Har minifigs og klodser med til salg/bytte) Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen (tager kone og yderliger 2 unger med. Måske nye medlemmer) Mads Christensen Jakob Hestbæk Casper Hansen Lars H Sørensen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Søren Johansen Rune Lander Petersen Lars Mogensen Henrik Klodshansen ( kommer efter firmajulefrokosten ) Morten Øberg Jesper Marcussen Lone Marcussen |
||
|
Lone Marcussen
Let's play together |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 19:10 |
|
|
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 01:59 |
|
|
Lene Bøgh Hansen Torben Rønnebæk og sønnen Alexander Jette Færch Henrik Kunz Brian Jacobsen (tar 70 lego med til salg.) Henning M. Jeg har en lille "jule"konkurrence" med og forhåbentligt lidt spændende sager til at bytte med. Anne Mette Vestergård Henrik Ludvigsen + Sofie Adrian Julius Henriksen (Med Flydele pris kan diskuteres og båd Chassiser 2x)SmileSmileSmile Jane Kvint John Thomsen Jørgen Pedersen Lasse Vestergård (Har minifigs og klodser med til salg/bytte) Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen (tager kone og yderliger 2 unger med. Måske nye medlemmer) Mads Christensen Jakob Hestbæk Casper Hansen Lars H Sørensen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Søren Johansen Rune Lander Petersen Lars Mogensen Henrik Klodshansen ( kommer efter firmajulefrokosten ) Morten Øberg Jesper Marcussen Lone Marcussen |
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 02:36 |
|
Så du havde ham for dig selv...
|
||
|
|
||
![]() |
||
Michael.Landsvig
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1203 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 17:37 |
|
Redigeret af Michael.Landsvig - 18-December-2013 kl. 17:41 |
||
|
M Landsvig
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 3435363738 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |