Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tronsal til CCCXI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tronsal til CCCXI

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tronsal til CCCXI
    Sendt: 09-December-2013 kl. 17:58
Så blev mit bud på en tronsal færdigt:

Alt feedback er velkommen.
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8662
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 18:08
Du har gjort det - IGEN!
Thumbs Up Clap
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 18:42
Det er bare superlækkert. Jeg får næsten lyst til at bide i det LOL
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 01:36
Det ser rigtigt, rigtigt godt ud
Kenneth Nielsen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 02:04
En fattes ord. Det er da bare utroligt flot. Tænk hvad du kunne ryste ud af ærmet hvis du havde alle de klodser du ønskede.....Men det du laver herClapClap
Henrik Kunz
Til top
Lars.Mogensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Januar-2010
Region: Nordsjælland
Point: 1518
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Mogensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 15:30
Helt utrolig flot!

Hvordan har du lavet krydsningerne i vinduerne - er det snor? eller er det "Plate, Modified 8 x 8 with Grille
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 15:46
F..... flot - håber du får din drøm opfyldt med at bygge et monsterstort castle layout -for det der er verdensklasseThumbs Up 
Lars Fink Hansen
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 16:15
super flot, håber du tager det med til byggemødet Clap
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Frederich.Larsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 22-Juni-2013
Region: ikke oplyst
Point: 465
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederich.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 16:40
Sindsyg godt :-)

Ja hvordan har du lavet blyindfatningerne i vinduerne?
Og er der nogen særlig grund til at det røde skjold oppe på væggen hænger højere end de andre :-)

Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5060
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 16:57
Jamen for fanden... Jeg glæder mig hver eneste gang jeg ser at du har postet noget Castle-byggeri, og forventninger er tårnhøje...

Igen, igen, skuffer du mig ikke!

Flot, clean look i din byggestil som sædvanlig, og det der gør MOC'en så interessant at blive ved med at kigge på, er for mig mosaikken i gulvet. Det er en fremragende detalje der ligesom er brikken der får hele byggeriet til at falde på plads som et behageligt, spændende syn for øjnene.

Den fortjener helt sikkert at være blandt toppen i dens respektive kategori!

..."Og sådan er det bare, ELSE!" Wink
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Januar-2011
Region: Nordsjælland
Point: 939
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 17:11
Man mister mælet... Hold kæft hvor er det flot.
Detaljerigdom på vanvittigt niveau. Jeg kan blive ved med at kigge og finde nyt...
Det er jo helt levende.
Jeg giver to tommelfingre op og beklager jeg ikke har flere at give afWink
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant

I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
Glenn.Knøsgaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 30-December-2008
Sted: Skovby
Region: Himmerland
Point: 2879
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn.Knøsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 17:28
Jeg må tilslutte mig de rosende ord, det er helt fantastisk.
Jeg håber også, at få den at se til byggemødet den 19.
Jeg må vist selv til, at komme igang med castle, så vi kan få lavet et større drømmelayout.

Er blyindfatningerne lavet med disse, sat på bagsiden af væggen?

Redigeret af Glenn.Knøsgaard - 10-December-2013 kl. 17:29
Glenn Knøsgaard
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8662
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 18:09
Jeg har gennemskuet løsningen ved optegning i MLCAD.
Glenn, den indgår.

Redigeret af Peter.Vingborg - 10-December-2013 kl. 18:09
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 09:46
Tak for alle de pæne ord.

Lars, Frederich, Glenn og Peter: Ja I har helt ret, vinduet er lavet med de 8x8 plader som Glenn viser.
Frederich: Grunden til at det røde skjold hænger lidt højere er nok desværre at jeg ikke har fået trykket det helt på plads.
Anders og Glenn: Jeg skal nok medbringe det d. 19. Så kan i også se den enkelte lege feature der fandt vej til dette byggeri.

Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 09:51
Se så at få fat i klodser så vi kan se et helt carsel layout fra digWink
Henrik Kunz
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 23-Juli-2013
Point: 347
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 11:06
FantastiskThumbs Up
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 11:40
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan dette kan gøres bedre!
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-December-2009
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 13:59
Det er jo igen igen helt vildt godt lavet
Til top
Morten.Godiksen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 27-August-2012
Point: 33
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Godiksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 14:05
Det er virkelig, virkelig flot!
Jeg er specielt vild med gulvet, og søjlerne og at rummet er så stort. Sådan vil jeg også gerne selv bygge en dag :-)

Skal jeg komme med en kommentar, så du ikke kun får rygklapperi (som du også har fortjent), så er det jeg er nok mindst vild med guld-udhænget over tronen. Jeg kan godt se, hvad du har sigtet efter, men jeg synes, at det færdige udtryk virker lidt tungt og uden samme høje niveau af finish som resten :-)
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 14:06
Nu har jeg siddet og klikket ind på tråden mere end en gang for at beundre endnu en af dine kreationer og jeg må side, det sidder lige i øjet.
Min favoritdetalje er våbenskjoldene.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.059 sekunder.