Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Moderne etage ejendom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Moderne etage ejendom

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 08:28
Jeg er vild med dine moderne byggerier Henrik - så bliv endelig ved med det. Din signatur er måske dine "farvede" vinduer, men de moderne byggerier er så din niche, som jeg gerne ser flere byggerier i Clap

Som der er nævnt tidligere, så ser jeg også gerne at det bliver "koblet" sammen med dine rækkehuse - forbundet på en sindrig måde med et grønt areal/legeplads etc. Og ja - jeg ved godt klodser koster - men jeg venter gerne på at se resultaltet Big smile

Redigeret af Adrian.Perslow - 14-November-2013 kl. 08:29
Adrian Perslow
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 09:47
Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

Du har ramt modellen Superflot i forhold til den virkelige model - det eneste der undrede mig var at de midterste altaner ikke flugtede med de yderste men kan se de heller ikke gør det i virkeligheden. Bagsiden er pæn og ser sikkert også sådan ud i virkeligheden. Men som Henrik skriver lidt miljø i baggården måske lidt grønt der vokser op ad muren ville bryde den grå facade, men hvis du vil gøre din model virkelighedstro så skal du jo nok holde den som du har bygget den. 
Har du bygget indmad ??

Lars det er kun øverst til venstre som der er lidt i. Det er et billede på den væg som er lavet og så noget lys. På sigt er det dog meningen at øverst til venstre skal der møbleres. Men hvordan er pt stadig tys tys. Ellers så kan jeg sige det med grønt område og liv det kommer førest når det sættes op i et bylayout. Omkring det med at flugte sp kan jeg se at mange arkitekter laver det lidt skævt for tiden og tror det er helt bevist. Selv synes jeg det ser godt ud. Ellers så bare tak for alle de fine ord. Glæder mig til at vende tilbage med mere.Wink
Henrik Kunz
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 09:55
Hvor ligger den originale bygning henne?
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 09:59
Citat: Sacha.Erhardtsen Sacha.Erhardtsen skrev:

Den ligger på Jyllingvejen i Vanløse.
Henrik Kunz
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 6202
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 14:27
Citat: Adrian.Perslow Adrian.Perslow skrev:

Jeg er vild med dine moderne byggerier Henrik - så bliv endelig ved med det. Din signatur er måske dine "farvede" vinduer, men de moderne byggerier er så din niche, som jeg gerne ser flere byggerier i Clap

Som der er nævnt tidligere, så ser jeg også gerne at det bliver "koblet" sammen med dine rækkehuse - forbundet på en sindrig måde med et grønt areal/legeplads etc. Og ja - jeg ved godt klodser koster - men jeg venter gerne på at se resultaltet Big smile

Jo klodserne koster, men han gør da klogt i, at købe på BL og ikke hos Legos Pick-A-Brick på nettet...:-)
Søren Johansen
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 14:55
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

På fotoet ser bygningen da ud til at stå!? Shocked LOL
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 06:56
Citat: Erik.D.Petersen Erik.D.Petersen skrev:

Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

På fotoet ser bygningen da ud til at stå!? Shocked LOL

Ja de fik den lige op igen inden billedet.Wink
Henrik Kunz
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 15:41
Vi har en sjov gramatik her i landet.
F.eks. er det ikke kriminalt når vi "tager" bussen, når vi først ved hvor den "går" hen.

Til top
Morten.Dalermoen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 30-Juli-2010
Sted: Norge
Region: ikke oplyst
Point: 1658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Dalermoen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 04:32
Flot bygning HenrikSmile
Har du testet ud å bruge flere av denne i fronten? http://www.bricklink.com/catalogPG.asp?P=98283&colorID=85 (det vil måske give en mer korrekt gengivelse, men kun detalj...)
Morten Dalermoen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.064 sekunder.