![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Moderne etage ejendom |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2013 kl. 08:28 |
||
|
Jeg er vild med dine moderne byggerier Henrik - så bliv endelig ved med det. Din signatur er måske dine "farvede" vinduer, men de moderne byggerier er så din niche, som jeg gerne ser flere byggerier i
Som der er nævnt tidligere, så ser jeg også gerne at det bliver "koblet" sammen med dine rækkehuse - forbundet på en sindrig måde med et grønt areal/legeplads etc. Og ja - jeg ved godt klodser koster - men jeg venter gerne på at se resultaltet
Redigeret af Adrian.Perslow - 14-November-2013 kl. 08:29 |
|||
|
Adrian Perslow
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2013 kl. 09:47 |
||
Lars det er kun øverst til venstre som der er lidt i. Det er et billede på den væg som er lavet og så noget lys. På sigt er det dog meningen at øverst til venstre skal der møbleres. Men hvordan er pt stadig tys tys. Ellers så kan jeg sige det med grønt område og liv det kommer førest når det sættes op i et bylayout. Omkring det med at flugte sp kan jeg se at mange arkitekter laver det lidt skævt for tiden og tror det er helt bevist. Selv synes jeg det ser godt ud. Ellers så bare tak for alle de fine ord. Glæder mig til at vende tilbage med mere.
|
|||
|
Henrik Kunz
|
|||
![]() |
|||
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2013 kl. 09:55 |
||
|
Hvor ligger den originale bygning henne?
|
|||
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|||
![]() |
|||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2013 kl. 09:59 |
||
Den ligger på Jyllingvejen i Vanløse.
|
|||
|
Henrik Kunz
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2013 kl. 14:27 |
||
Jo klodserne koster, men han gør da klogt i, at købe på BL og ikke hos Legos Pick-A-Brick på nettet...:-) |
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2013 kl. 14:55 |
||
På fotoet ser bygningen da ud til at stå!? ![]() |
|||
![]() |
|||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2013 kl. 06:56 |
||
Ja de fik den lige op igen inden billedet.
|
|||
|
Henrik Kunz
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2013 kl. 15:41 |
||
|
Vi har en sjov gramatik her i landet.
F.eks. er det ikke kriminalt når vi "tager" bussen, når vi først ved hvor den "går" hen.
|
|||
|
|
|||
![]() |
|||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-November-2013 kl. 04:32 |
||
|
Flot bygning Henrik
Har du testet ud å bruge flere av denne i fronten? http://www.bricklink.com/catalogPG.asp?P=98283&colorID=85 (det vil måske give en mer korrekt gengivelse, men kun detalj...)
|
|||
|
Morten Dalermoen
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |