Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Verdenshistorien
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Verdenshistorien

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3533
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 03:54
Citat: F.Normann F.Normann skrev:

Waow Lasse!! Virkelig flot og gennemarbejdet model!! Hvis jeg skulle vælge er min favorit verdenskortet!!!! TOTAL COOL lavet! - årh.. og hvordan har du lavet det? og måske en du ville give en evt mulighed for at kopiere det så man kunne få sig et pænt verdenskort på væggen herhjemme? måske LDD?? :D Fordi det der er virkelig en flot og sigende model som både er inspirerende, illustrativ og givende! 

Jeg fandt et billede af et verdenskort på google, som jeg lagde ind i et program, der lavede det om til plates. Jeg tror, at jeg brugte dette program:

Mange steder blev kortet unøjagtig. Fx var Storbritannien, Italien og Florida ikke med. Desuden blev Indien meget hakket og Danmark hang sammen med Sverige. For at rette op på disse unøjagtigheder, brugte jeg SNOT-teknikker til at bygge på den anden led i disse områder.

Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Region: ikke oplyst
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 07:42
Hej Lasse,

Vedr. verdenskortet, så lykkedes det dog ikke at få sjælland med, hvilket også kunne være det sammeWink. Jylland kom med...

I øvrigt pisse flot lavet... igen igen. Dig og din mor er da nødt til at flytte til Billund, så i kan arbejde det rigtige sted... Smile
Til top
Lisa.Astrup Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 10-Juli-2010
Sted: DK
Point: 182
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lisa.Astrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 08:42
hov,hov Rasmus - ved du ikke hvor hovedstaden ligger  Wink
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Region: Østjylland
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 10:01
Det er vildt godt!
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 15:05
Hvor stammer torsoen fra fyren med kikkerten (1600- og 1700-tallet) fra?

Rigtig fint byggeri og fed ide.
Jeppe Schmidt
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 15:22
Citat: Jeppe.Schmidt Jeppe.Schmidt skrev:

Fra 4183 The Mill (PotC) - Admiral Norrington

Redigeret af Erik.D.Petersen - 20-Oktober-2013 kl. 15:28
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 15:25
Citat: Erik.D.Petersen Erik.D.Petersen skrev:

Citat: Jeppe.Schmidt Jeppe.Schmidt skrev:

Fra 4183 The Mill (PotC) - Admiral Norrington
Ahh.. mange tak. Han så også meget pirat-agtig ud, men jeg kunne ikke gennemskue, hvilket sæt den kom fra.
Jeppe Schmidt
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 18:31
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 18:33
Til top
Mikael.Jensen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 04-Januar-2013
Point: 50
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 05:47
Hvor er det bare godt byggeri det der. Er helt vild med det.
Med hensyn til forskellen mellem microscale og figurerne så syntes jeg ikke at det gør noget. Jeg forestiller mig lidt at man panorerer forbi på lang afstand med figurene tæt på.

Virkelig cool det der. 
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Point: 2341
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 02:55
Hej Lasse
Dit i øvrigt særdeles vellykkede byggeri, er nu nævnt på LEGOintranettet. tillykke, det er ikke hver dag en MOC bliver nævnt der.

Mange hilsner Henning M.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.059 sekunder.