Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tranekær slot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tranekær slot

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Morten.Gravgård Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 236
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Morten.Gravgård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tranekær slot
    Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 09:41

Morten Gravgård
Modelshop ass. i Legoland
Layout Coordinator i Skærbæk fan Weekend
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-November-2012
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 10:35
Godt at se flere røde slotte! Smile

Det er fedt med det ujævne terræn. Først syntes jeg at det var for "pænt" og glat, men efter at have set på nogle billeder af det rigtige slot, må jeg sige at det rammer virkeligheden virkelig godt!
Jeg kan også godt lide kampestens-fundamentet - er det muligt at få et par nærbilleder af det?

Samtidig kunne jeg også godt tænke mig nogle nærbilleder af taget, især det spidse tag på tårnet. Det ser ret godt ud, og jeg er nysgerrig for hvordan det er lavet.

I det hele taget er det en flot model, nærmest i LEGOLAND-kvalitet. Der kunne måske godt være lidt mere liv, nogle besøgende til slottet og den slags - bare for at have flere ting til at fange øjet og se alle de fine detaljer!
Peter Lind
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 3533
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 12:53
Super flot MOC. Clap

Jeg beundrede den til Skærbæk. Især taget er rigtig flot. Men ligesom Peter savner jeg nogle minifigurer.
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Rune.Kokholm Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Point: 522
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune.Kokholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 16:08
Super! Jeg kan godt lide spiret + tagets design + vinklen af slottet paa billede 2. 

Rune Kokholm
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 06:00
Din lille allé, som går op langs bygningen, er rigtig godt lavet.
Med hensyn til dit byggeri af slottet, så er jeg enig med de andre.

Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 06:15
En rigtig flot model af slottet.Clap

Jeg har kikket på nogle billeder af slottet og billederne i denne tråd og jeg må sige af du rammer plet, jeg tror at det vil blive svært at lave "find 5 fejl"

Tak for nogle gode billeder.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 10:21
Kan kun bakke op om de øvrige rosende kommentarer. Godt gået Thumbs Up.
Til LFW tog jeg lidt billeder af slottet for at huske nogle af de lækre detaljer til mine egne byggerier - tak for inspirationen. Tongue
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.199 sekunder.