![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 2829303132 143> |
| Forfatter | |
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2013 kl. 07:54 |
|
Du er meget velkommen Morten
|
|
|
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2013 kl. 15:30 |
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. september.
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård
Morten Carlsen Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2013 kl. 15:35 |
Jakob glemte lige en mulighed. På opslagstavlen til højre for døren til kontoret, plejer der at sidde en oversigt over hvad der foregår i hvilke lokaler den pågældende dag. Det bør måske også lige nævnes at når du har fundet ud af hvilket lokale det er, så er der skilte der kan hjælpe med at finde lokalet. .Henrik |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2013 kl. 12:23 |
|
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow
Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk)
Lasse Vestergård
Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45)
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2013 kl. 12:25 |
|
Jeg spurgte på arbejdet om jeg kunne holde fri til byggmødet i oktober (17. okt.), men det er i efterårsferien, hvor medborgerhuset plejer at have lukket.
Så hvilken dato er byggemødet i oktober?
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2013 kl. 12:40 |
|
Hvad med at rykke byggemødet frem til den 24. oktober, så er der også nogle der har fået børnepenge til at købe Lego for.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2013 kl. 16:07 |
Jeg spurgte Carsten, der står for det. Han var ikke 100% sikker på at der var lukket i efterårsferien, men sagde, at det så plejer at være 4. torsdag. Dvs den 24. oktober.
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2013 kl. 06:12 |
|
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen |
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2013 kl. 06:21 |
|
Jeg vil ønske jer et godt byggemøde - jeg er forhindret denne gang - Sofie og jeg befinder os på Cypern, der er nemlig dejligt varmt.
Godt byggemøde. Mvh, Henrik
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2013 kl. 11:57 |
Det er overraskende nemt at finde stedet - især hvis du kommer fra stationen - det er lige ovre på den anden side af vejen. Her er et link til google maps med et billede. Første gang jeg deltog havde jeg en stor gul LEGO-pose med - det resulterede i at folk ganske uopfordret fortalte mig hvor lokalet var Hold evt også øje med andre LEGO-poser, og som andre fortæller, så er lyden af LEGO-klodser og ustruktureret snak nem at følge!Der vil også være en duft af friskbagt kage denne gang!
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2013 kl. 11:58 |
|
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!)
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2013 kl. 15:19 |
|
|
![]() |
|
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2013 kl. 14:50 |
|
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen
Jane Kvint John Scheel Thomsen |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2013 kl. 15:15 |
|
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen Jane Kvint John Scheel Thomsen Jørgen Pedersen |
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2013 kl. 15:28 |
|
Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen Jane Kvint John Scheel Thomsen Jørgen Pedersen Morthen Falk Og Henrik Poulsen |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Samuel.Barksdale
Tagsten
Medlem siden: 10-Februar-2013 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 306 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2013 kl. 16:38 |
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. september. Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen Jane Kvint John Scheel Thomsen Jørgen Pedersen Morthen Falk Og Henrik Poulsen Samuel Barksdale
|
|
![]() |
|
Martin.Vest.Hansen
Klods
Medlem siden: 13-April-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2013 kl. 17:29 |
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. september. Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen Jane Kvint John Scheel Thomsen Jørgen Pedersen Morthen Falk Og Henrik Poulsen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen
|
|
![]() |
|
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-September-2013 kl. 02:38 |
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. september. Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen Jane Kvint John Scheel Thomsen Jørgen Pedersen Morthen Falk Og Henrik Poulsen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Rune lander Petersen
|
|
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-September-2013 kl. 17:21 |
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. september. Henrik Christensen Henrik Kunz Finn Olsen Brian Jacobsen Adrian Perslow Anne Mette Vestergård (Giv besked inden, hvis jeg skal tage Byggepladen paraplyer med til 135 kr. pr. stk) Lasse Vestergård Morten Carlsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk (er der ca. 19:45) Lars H Sørensen Peter Lind (har kage med, som lovet!) Tine Gudiksen Jane Kvint John Scheel Thomsen Jørgen Pedersen Morthen Falk Og Henrik Poulsen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Rune lander Petersen Casper Hansen
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Morten.Carlsen
Klods
Medlem siden: 30-August-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2013 kl. 16:29 |
|
Det var hyggeligt at være forbi og se hvad man laver i en lego-klub
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 2829303132 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |