![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 2425262728 143> |
| Forfatter | |
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:14 |
|
Kommer til byggemøde 16.Maj
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen |
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Maj-2013 kl. 17:27 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2013 kl. 04:38 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2013 kl. 05:21 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen |
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Maj-2013 kl. 09:11 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz |
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Maj-2013 kl. 12:24 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Og til Henrik: Medborgerhusets regler siger vist at man ikke må medbringe mad- og drikke, men vi har før spist medbragt kage, tilmed i cafeen. - Så sæt gang i konen. .Henrik |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Maj-2013 kl. 05:32 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2013 kl. 13:17 |
|
Jeg har fået nogle af Byggepladens paraplyer med til Sjælland, og tager dem med til Byggemøde. De er til salg for 135 kr.
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:35 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) |
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2013 kl. 13:59 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) Lars H Sørensen (forventer at komme, men er ikke sikker) |
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 02:55 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) Lars H Sørensen (forventer at komme, men er ikke sikker) Sten Lassen |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:40 |
Jeg skal ikke arbejde sent, så der bliver bagt boller.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 16:00 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) Lars H Sørensen (forventer at komme, men er ikke sikker) Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet |
|
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 16:57 |
|
Brian Jacobsen Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) Lars H Sørensen (forventer at komme, men er ikke sikker) Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet Jane Kvint John Scheel Thomsen (medbringer de indkøbte minifigs) |
|
![]() |
|
Martin.Vest.Hansen
Klods
Medlem siden: 13-April-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 17:25 |
|
Brian Jacobsen
Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen (Kommer ikke grundet arbejde) Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) Lars H Sørensen (forventer at komme, men er ikke sikker) Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet Jane Kvint John Scheel Thomsen (medbringer de indkøbte minifigs) |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 17:26 |
|
Brian Jacobsen
Morthen Falk Poulsen Søren Johansen Lars Lyager Olsen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård (Har paraplyer med Byggepladens logo med til salg til 135 kr pr. stk.) Clemens Vest Hansen Martin Vest Hansen (Kommer ikke grundet arbejde) Finn Olsen Henrik Christensen, hvis jeg ikke har aftenvagt. -I forbindelse med min 50 års fødselsdag, bager min kone boller til os, hvis Medborgerhuset tillader det. Peter Lind Lene Bøgh Hansen Henrik Kunz Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Jørgen Pedersen. (Vil gerne reservere en paraply) Lars H Sørensen (forventer at komme, men er ikke sikker) Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet Jane Kvint John Scheel Thomsen (medbringer de indkøbte minifigs) Casper Hansen
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2013 kl. 15:16 |
|
er der nogle der ligger inde med 20-26
http://www.bricklink.com/PL/50950.jpg0 i sort Og 6-8 stk's af http://www.bricklink.com/PL/61678.jpg1 i sort Og evt en hel del http://www.bricklink.com/PL/3024.jpg0 i transparrent red. Som de er intra i at sælge, og som kunne bringe med til byggemødet her imorgen ?? http://www.bricklink.com/PL/50950.jpg0 Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 15-Maj-2013 kl. 17:13 |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2013 kl. 16:35 |
|
Måske er der fejl i min Explorer, men jeg kan ikke se dine links. Jeg ser kun krydser....
|
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2013 kl. 17:17 |
|
Jeg har lige prøvet at fikse Morthens links (og indsætte nogle billeder) - bare som en service herfra :)
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juni-2013 kl. 09:15 |
|
Sidste byggemøde i Taastrup inden sommer.
Kommer til byggemøde den 20. juni kl. 19.00:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 2425262728 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |