Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Dragen fra Shrek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dragen fra Shrek

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 5061
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 14:08

Ej hvor er det altså ærgeligt at det blev dens skæbne... Mit byggeri til Hotel LEGOland led samme skæbne efter det havde været udstillet... Man spørger efter status på ens byggeri, og så er det splittet ad og kylet i en rodekasseOuch

Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 14:18
ØV Hvor er det ærgeligt.
Har du ikke lavet en byggevejledning til den?
Der er mange som vil savne den, så PLEASE prøv at bygge den igen.
60

Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 04:56
Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave vejledningen, hvis du er interesseret ?
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 09:39
Tak for tilbuddet, men at lave en byggevejledning er et stort arbejde for sådan en stor figur. Jeg har slet ikke klodserne til at kunne bygge en ny, ikke engang i andre farver, og min begrænsede tid med hobbyen har jeg tænkt mig at bruge på nye byggerier i stedet.

Billederne fra Brickshelf-galleriet burde kunne give inspiration nok til at man selv kan komme igang med at bygge modellen. Jeg vil mene at det kun burde være hovedet som man har brug for en step-by-step vejledning til.
Hvis nogen skulle komme så langt at have bygget selve kroppen, så hjælper jeg gerne til med hovedet.
Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Point: 1691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 14:11
Det er da utroligt at noget så unikt kan lide så grum en skæbne.

Hvem er mon den 'morder' der har dræbt dragen???

Måske burde Chase Mc Cain på arbejde :-).
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 07:46
Til jer der gerne vil have denne fine drage derhjemme — som Lasse selv nævner, er modellen til at genskabe udfra billederne. Det er en god anledning til at blive bedre til at forstå/mestre LEGO systemet Smile Der findes masser af andet plastiklegetøj og en hel industri af merchandise, hvis man bare vil have noget færdigt.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.039 sekunder.