![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Dragen fra Shrek |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | |
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 14:08 |
|
Ej hvor er det altså ærgeligt at det blev dens skæbne... Mit byggeri til Hotel LEGOland led samme skæbne efter det havde været udstillet... Man spørger efter status på ens byggeri, og så er det splittet ad og kylet i en rodekasse |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 14:18 |
|
ØV
Hvor er det ærgeligt.Har du ikke lavet en byggevejledning til den?Der er mange som vil savne den, så PLEASE prøv at bygge den igen.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2013 kl. 04:56 |
|
Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave vejledningen, hvis du er interesseret ?
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2013 kl. 09:39 |
|
Tak for tilbuddet, men at lave en byggevejledning er et stort arbejde for sådan en stor figur. Jeg har slet ikke klodserne til at kunne bygge en ny, ikke engang i andre farver, og min begrænsede tid med hobbyen har jeg tænkt mig at bruge på nye byggerier i stedet.
Billederne fra Brickshelf-galleriet burde kunne give inspiration nok til at man selv kan komme igang med at bygge modellen. Jeg vil mene at det kun burde være hovedet som man har brug for en step-by-step vejledning til. Hvis nogen skulle komme så langt at have bygget selve kroppen, så hjælper jeg gerne til med hovedet. |
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2013 kl. 14:11 |
|
Det er da utroligt at noget så unikt kan lide så grum en skæbne.
Hvem er mon den 'morder' der har dræbt dragen???
Måske burde Chase Mc Cain på arbejde :-).
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Maj-2013 kl. 07:46 |
|
Til jer der gerne vil have denne fine drage derhjemme — som Lasse selv nævner, er modellen til at genskabe udfra billederne. Det er en god anledning til at blive bedre til at forstå/mestre LEGO systemet
Der findes masser af andet plastiklegetøj og en hel industri af merchandise, hvis man bare vil have noget færdigt.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |