Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Dragen fra Shrek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dragen fra Shrek

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 07:49
Meget genkendelig. God gået
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:24
Hej Lasse, mine 2 drenge og jeg så den også godt til LW, men jeg må desværre sige, at jeg kom til at fortælle dem at det var en fra lego som havde bygget den !!!! Fejlen er nu rettet, og jeg har fortalt dem at det er dig som er mesteren i at bygge drager....Clap
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 01-Juni-2012
Region: Fyn
Point: 1613
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:35
Min datter på 12 år så dragerne med det samme, hun elsker drager. Var det muligt at bygge den i en mindre størrelse da den ellers vil fylde en del?
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:55
Fantasisk arbejde Lasse. Den er dælme godt lavet.
Søren Johansen
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Point: 3101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:14
Jeg brokkede mig over at den Shrek-Drage der hang i loftet ikke var af lego,
Og til min store ærgelse gik jeg glip af den der var i LEGO.
Men når jeg scanner min hukommelse, kan jeg godt huske at have set den ud af øjen-krogen.
Super flot lavet, også selvom der kun er få lysserøde klodser til rådighed,
Tag den med på næste byggemøde ClapLOL
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:28
Sikke fælt mange lyserøde klodser samlet på ét stedWink
Den er rigtig nydelig og drage-agtig. Den ligner også forbilledet ganske godt. Du burde have lavet et lille æsel for at gøre den helt som en tro kopiLOL
Jeg så den desværre ikke selv på LW (jeg var mest optaget af fanzonen), men når nu så mange har antaget af LEGO selv har bygget den, burde dit navn så ikke have stået på modellen? Og måske en henvisning til Byggepladen.
Jeppe Schmidt
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:40
Årh hvor er den skøn Lasse... Den kunne snilt være i familie med den lille fyr, som du har bygget her hos mig... Wink ... Jeg elsker virkelig når du kaster dig ud i byggeri med System klodser... Du er hamrende dygtig ...Smile
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: ikke oplyst
Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 16:23
Jeg synes forum mangler kanppen "synes godt om"....super bygget.

---
Jan
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Fyn
Point: 6047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:15
Gennemført fantastisk, den burde være et officielt købesæt Smile

Redigeret af Dennis.Tomsen - 22-Februar-2013 kl. 03:10
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Nordsjælland
Point: 3032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 01:55
"Den er pæn, den er faktisk rigtig pæn" siger min datter og tilføjer, "sådan en vil jeg også have"
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 03:07
Superflot og sød. God SNOTning omkring hovedet (knopper gør sig godt som drageskæl), og stablings-skråninger kan du vel efterhånden i søvne Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Henrik.Garder Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-Oktober-2008
Region: Himmerland
Point: 568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 04:50
Sådan Lasse, superflot
Ærgeligt der er ikke er en byggevejledning, for så tror jeg den ville stå på mange børneværelser LOL
Henrik Garder

U=I*R
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 04:56
Min datter er også helt vild med den.

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 17:28
Dragen er helt genial - men hvis jeg lige skal pinpointe et enkelt sted, som er rigtig godt - så er det øjnene og øjenbrynene.... Det kan ikke være nemt at ramme - men det har du klaret til UG... Som altid - så er det spitzen, når det kommer fra dig! Clap

Jeg tror, at min næste søn skal hedde Lasse... Alle jeg kender, der hedder Lasse laver verdensklasse MOC's... LOL
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:42
Mange tak allesammen.
Nu har jeg ikke lige tiden til at lave en byggevejledning, men jeg har en masse små drager som blev bygget for at få styr på poseringen, samt som inspiration til event-standen.

Der er en masse billeder i Brickshelf galleriet.

Redigeret af Lasse.Deleuran - 04-Marts-2013 kl. 13:42
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 04:39
Det virker efterhånden som om det er mere reglen end undtagelsen, at Byggepladens medlemmer havner på Brothers Brick, men det er lige sket igen! Godt gået Thumbs Up
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 06:24
Nu har du jo gjort det igen Lasse.
At du så er kommet på BB er jo bare en selvfølge.
De små søde drager, er sindsygt godt lavet.

Jeeeeg vil se meeeer.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:25
Jamen dog. Jeg skal lige love for at Byggepladen bliver eksponeret meget for tiden - det er da lige før vi bør aftale at lave et logo til vores billeder i stil med dem man ser fra LugPOL.
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 12:45
Jeg har lige talt med Bo om hvor dragen er henne.

Det viser sig at i stedet for at sætte den pænt ned i sin flyttekasse er den blevet smadret i så mange stykker at selv nogle af klodserne var revnet! Jer der så den til Legoworld blev derfor også de sidste til at se den i live.
Øv.
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 12:53
R.I.P Angry
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.