![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 2122232425 143> |
| Forfatter | |
Alexander.S.Würtz
Klods
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2013 kl. 17:23 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Søren Johansen Tom Jakobsen Carsten Straaberg - kommer kortvarigt - ps. har ikke fået booket, så vi må tage det som det kommer...Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Bindslet Alexander Storm Würtz-og min far
|
|
![]() |
|
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2013 kl. 05:00 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Søren Johansen Tom Jakobsen Carsten Straaberg - kommer kortvarigt - ps. har ikke fået booket, så vi må tage det som det kommer...Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Bindslet Alexander Storm Würtz-og min far Tine Gudiksen Dog lidt senere da jeg har et møde fra 17-19 I Køge
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2013 kl. 05:55 |
|
Til orientering får vi besøg af Mark, der studere på kea København til produktionsteknolog og er i gang med at udvikle en ny type kasse til LEGO sæt, og gerne vil have lidt input.
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2013 kl. 14:35 |
|
Jeg blev desværre forhindret i sidste øjeblik.
Til gengæld kommer jeg to gange næste gang ... eller noget :) Byg godt! /Peter Lind
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2013 kl. 17:27 |
|
Jeg takker for en hyggelig aften, og de gode Lego-samtaler.
Det eneste minus, er at der er laaaang tid til næste byggemøde.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2013 kl. 04:34 |
|
Jeg vil også sige tak for et godt byggemøde.
Og mange tak til ham der hjalp mig med at få mit ror til at virke
(fik ikke fat i dit navn, men du ved hvem du er ) Det var også godt at få noget respons på mit seneste mesterværk, og se folk's reaktioner på et piratskib der kunne "sejle" selv, Og jeg er det også ved at regne ud sådan nogenlunde hvordan man styre den........ |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2013 kl. 10:09 |
Jeg hedder Henrik og vores gæst som osse var med til at hjælpe hed Mark og velbekommen Morthen, skulle det være en anden gang ![]() |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Clemens.V.Hansen
Plade
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 94 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2013 kl. 10:51 |
|
Også herfra skal der lyde tak for et super godt og hyggeligt møde
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Marts-2013 kl. 18:17 |
|
Næste byggemøde er torsdag den 21. marts og her vil jeg medbringe de bestilte GWR støttetog og måske også lidt ekstra til salg, så husk pengene.
Kommer til byggemøde 21. marts - husk penge til GWR støttetog
Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
Tom.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Marts-2013 kl. 18:25 |
|
Anne Mette Vestergård
Tom Jakobsen
|
|
|
Tom Jakobsen
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Marts-2013 kl. 18:55 |
|
Anne Mette Vestergård
Tom Jakobsen
Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 03:20 |
|
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 04:17 |
|
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen Henrik Christensen
|
|
|
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 05:49 |
|
[QUOTE=Henrik.Christensen]
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen Henrik Christensen Søren Johansen
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Clemens.V.Hansen
Plade
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 94 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 06:52 |
|
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen Henrik Christensen Søren Johansen Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2013 kl. 06:26 |
|
Hej Alle-
Jeg vil komme til byggemøde i Tåstrup medborgehus 21.Marts
Hilsen Henrik.Kunz
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2013 kl. 11:23 |
|
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen Henrik Christensen
Søren Johansen
Martin Vest Hansen
Clemens Vest Hansen
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2013 kl. 12:45 |
|
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen Henrik Christensen Søren Johansen Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Henrik Kunz Lene Bøgh Hansen Lars Lyager Olsen
|
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2013 kl. 18:44 |
|
Anne Mette Vestergård Tom Jakobsen Morthen Falk Poulsen (Kommer Måske) Casper Hansen Henrik Christensen Søren Johansen Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Henrik Kunz Lene Bøgh Hansen Lars Lyager Olsen Lars H Sørensen
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Marts-2013 kl. 16:16 |
|
Hej
Jeg kommer også på torsdag brian
|
|
|
Brian Jacobsen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 2122232425 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |