![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Dragen fra Shrek |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | |
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 07:49 |
|
Meget genkendelig. God gået
|
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:24 |
|
Hej Lasse, mine 2 drenge og jeg så den også godt til LW, men jeg må desværre sige, at jeg kom til at fortælle dem at det var en fra lego som havde bygget den !!!! Fejlen er nu rettet, og jeg har fortalt dem at det er dig som er mesteren i at bygge drager....
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Gitte.Larsen
Panel
Medlem siden: 01-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 1613 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:35 |
|
Min datter på 12 år så dragerne med det samme, hun elsker drager. Var det muligt at bygge den i en mindre størrelse da den ellers vil fylde en del?
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:55 |
|
Fantasisk arbejde Lasse. Den er dælme godt lavet.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:14 |
|
Jeg brokkede mig over at den Shrek-Drage der hang i loftet ikke var af lego,
Og til min store ærgelse gik jeg glip af den der var i LEGO.
Men når jeg scanner min hukommelse, kan jeg godt huske at have set den ud af øjen-krogen. Super flot lavet, også selvom der kun er få lysserøde klodser til rådighed, Tag den med på næste byggemøde |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:28 |
|
Sikke fælt mange lyserøde klodser samlet på ét sted
Den er rigtig nydelig og drage-agtig. Den ligner også forbilledet ganske godt. Du burde have lavet et lille æsel for at gøre den helt som en tro kopi ![]() Jeg så den desværre ikke selv på LW (jeg var mest optaget af fanzonen), men når nu så mange har antaget af LEGO selv har bygget den, burde dit navn så ikke have stået på modellen? Og måske en henvisning til Byggepladen.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:40 |
|
Årh hvor er den skøn Lasse... Den kunne snilt være i familie med den lille fyr, som du har bygget her hos mig...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 16:23 |
|
Jeg synes forum mangler kanppen "synes godt om"....super bygget.
--- Jan |
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Online Point: 6047 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:15 |
|
Gennemført fantastisk, den burde være et officielt købesæt
Redigeret af Dennis.Tomsen - 22-Februar-2013 kl. 03:10 |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 01:55 |
|
"Den er pæn, den er faktisk rigtig pæn" siger min datter og tilføjer, "sådan en vil jeg også have"
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 03:07 |
|
Superflot og sød. God SNOTning omkring hovedet (knopper gør sig godt som drageskæl), og stablings-skråninger kan du vel efterhånden i søvne
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 568 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 04:50 |
|
Sådan Lasse, superflot
Ærgeligt der er ikke er en byggevejledning, for så tror jeg den ville stå på mange børneværelser
|
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 04:56 |
|
Min datter er også helt vild med den.
|
|
|
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 17:28 |
|
Dragen er helt genial - men hvis jeg lige skal pinpointe et enkelt sted, som er rigtig godt - så er det øjnene og øjenbrynene.... Det kan ikke være nemt at ramme - men det har du klaret til UG... Som altid - så er det spitzen, når det kommer fra dig!
![]() Jeg tror, at min næste søn skal hedde Lasse... Alle jeg kender, der hedder Lasse laver verdensklasse MOC's... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:42 |
|
Mange tak allesammen.
Nu har jeg ikke lige tiden til at lave en byggevejledning, men jeg har en masse små drager som blev bygget for at få styr på poseringen, samt som inspiration til event-standen.
Der er en masse billeder i Brickshelf galleriet. Redigeret af Lasse.Deleuran - 04-Marts-2013 kl. 13:42 |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 04:39 |
|
Det virker efterhånden som om det er mere reglen end undtagelsen, at Byggepladens medlemmer havner på Brothers Brick, men det er lige sket igen! Godt gået
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 06:24 |
|
Nu har du jo gjort det igen Lasse.
At du så er kommet på BB er jo bare en selvfølge. De små søde drager, er sindsygt godt lavet. Jeeeeg vil se meeeer.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:25 |
|
Jamen dog. Jeg skal lige love for at Byggepladen bliver eksponeret meget for tiden - det er da lige før vi bør aftale at lave et logo til vores billeder i stil med dem man ser fra LugPOL.
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 12:45 |
|
Jeg har lige talt med Bo om hvor dragen er henne.
Det viser sig at i stedet for at sætte den pænt ned i sin flyttekasse er den blevet smadret i så mange stykker at selv nogle af klodserne var revnet! Jer der så den til Legoworld blev derfor også de sidste til at se den i live. Øv. |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 12:53 |
|
R.I.P
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |