Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Dragen fra Shrek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dragen fra Shrek

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dragen fra Shrek
    Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:46
Ved årsskiftet spurgte Bo mig om ikke jeg kunne hjælpe med at bygge en drage til Lego World. Den skulle være lyserød og helst ligne dragen fra den nye Shrek-musikal. Jeg fandt nogle billeder frem og begyndte at bygge. Dette blev resultatet:

Jeg byggede også en del mindre drager - de blev så vidt jeg er orienteret udstillet i en montre til LW.
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Dæk
Dæk
LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Point: 16005
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:50
Så mangler vi bare æsel og deres unger.

Den er super godt lavet. Ligner originalen rigtig godt.
Søren Skjødt-Ladefoged.

LUGBULK General
Til top
Kristian.Ibsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-Oktober-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Point: 544
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian.Ibsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:54
En lyserød drage - den er super flot. Der var en model jeg gerne ville forsøge at kopiere ved lejlighed.
Den glæder jeg mig til at vise datteren billederne i morgen, når hun står op.
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:07
ØV! Den gik vi desværre glip af live i torsdags Cry. Rigtig godt lavet og hvornår har du en byggeplan til os andre klar? Wink
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:29
Haha. Tak skal I have. Ja en byggeplan vil være god hvis man selv vil prøve sig frem.

Nu stod Bo for at skaffe de lyserøde klodser, og de findes nu engang ikke i så mange brugbare former, men hvis man vil prøve at lure formerne af så er der her et Brickshelf galleri med et par ekstra billeder som nok bliver modereret indefor de næste par dage.

Det vil dog være sjovere hvis andre byggede Shrek, æsel og de andre skæve eksistenser fra det univers.
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 28-November-2010
Region: Hovedstadsområdet
Point: 2845
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:33
Det er godt bygget det der. Thumbs Up

Hvis man vil bygge Shrek, så har man da noget fornuftigt at bruge lime-klodserne til.
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:23
Den så jeg da slet ikke til LW. Hvor stod den henne?

-Den er rigtig flot Lasse Thumbs Up
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:42
Fantastisk. Selve dragens ansigt har liv, dvs. den ser levende ud! Clap
Til top
Morten.Øberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-November-2007
Point: 904
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Øberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 01:00
Super lækkert byggeri. Clap

Det stod i en glasmontre nede ved shrek musical standen. Så skulle børnene også bygge en drage, for at vinde billetter til showet.

Troede faktisk at lego selv havde lavet den!

Morten Øberg
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 01:47
Jeg så den godt derovre - supergodt lavet :-)
Jeg har også en datter der er vild med den :-)
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Point: 1245
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 02:30
Godt gået Lasse.
Den er fedSmile
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-December-2009
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 02:52
Den er godt nok cool den der. Alletiders Smile
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Nordvestjylland
Point: 2500
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:04
Hold da kæft jeg føler mig sat ud på et sidespor, det er skide godt lavet. Håber på at jeg engang kommer op på det nivue ClapThumbs Up
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:07
rigtig flot og rigtig nuttet :-)
Kenneth Nielsen
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:51
Ja den er godt nok nuttet.
Min datter og kone kunne godt tænke sig en hver, byggeplan ønskes.
Det ville være fedt at kunne overrække min datter en drage på hendes 11 års dag den 30-4.

Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:57
Så den tilfældigvis da vi passerede shrek området
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-September-2007
Region: Midtsjælland
Point: 4210
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 05:30
Fantastisk drage Thumbs Up 
Lasse og jeg nåede heldigvis at beundre den på LEGO World. Super fedt bagefter at få at vide, at den er bygget af en af Byggepladens medlemmer.Big smile
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 05:47
Hold da op hvor er den sød og vellignende.

Rigtig godt lavet.
Til top
Thomas.Tværvang Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-September-2012
Sted: DK
Point: 718
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Tværvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 05:55
Den er f.. godt ramt. Lige i øjet Thumbs Up
Thomas Tværvang
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-September-2009
Region: Vestjylland
Point: 2317
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 07:16
Jeg så den ikke til LW, men er glad at du har nu postede den her!

Super flot drage!
Vi kommenterede at drage til Shrek ikke var af LEGO klodser da vi gik forbi (den hængende), skam vi ikke så din.
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.051 sekunder.