![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Dragen fra Shrek |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Dragen fra ShrekSendt: 20-Februar-2013 kl. 18:46 |
|
Ved årsskiftet spurgte Bo mig om ikke jeg kunne hjælpe med at bygge en drage til Lego World. Den skulle være lyserød og helst ligne dragen fra den nye Shrek-musikal. Jeg fandt nogle billeder frem og begyndte at bygge. Dette blev resultatet:
Jeg byggede også en del mindre drager - de blev så vidt jeg er orienteret udstillet i en montre til LW. |
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16005 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:50 |
|
Så mangler vi bare æsel og deres unger.
Den er super godt lavet. Ligner originalen rigtig godt. |
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:54 |
|
En lyserød drage - den er super flot. Der var en model jeg gerne ville forsøge at kopiere ved lejlighed.Den glæder jeg mig til at vise datteren billederne i morgen, når hun står op.
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:07 |
|
ØV! Den gik vi desværre glip af live i torsdags
. Rigtig godt lavet og hvornår har du en byggeplan til os andre klar?
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:29 |
|
Haha. Tak skal I have. Ja en byggeplan vil være god hvis man selv vil prøve sig frem.
Nu stod Bo for at skaffe de lyserøde klodser, og de findes nu engang ikke i så mange brugbare former, men hvis man vil prøve at lure formerne af så er der her et Brickshelf galleri med et par ekstra billeder som nok bliver modereret indefor de næste par dage. Det vil dog være sjovere hvis andre byggede Shrek, æsel og de andre skæve eksistenser fra det univers. |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:33 |
|
Det er godt bygget det der.
Hvis man vil bygge Shrek, så har man da noget fornuftigt at bruge lime-klodserne til.
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:23 |
|
Den så jeg da slet ikke til LW. Hvor stod den henne?
-Den er rigtig flot Lasse ![]() |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:42 |
|
Fantastisk. Selve dragens ansigt har liv, dvs. den ser levende ud!
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 01:00 |
|
Super lækkert byggeri.
![]() Det stod i en glasmontre nede ved shrek musical standen. Så skulle børnene også bygge en drage, for at vinde billetter til showet. Troede faktisk at lego selv havde lavet den! |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 01:47 |
|
Jeg så den godt derovre - supergodt lavet :-)
Jeg har også en datter der er vild med den :-) |
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 02:30 |
|
Godt gået Lasse.
Den er fed
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 02:52 |
|
Den er godt nok cool den der. Alletiders
|
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:04 |
|
Hold da kæft jeg føler mig sat ud på et sidespor, det er skide godt lavet. Håber på at jeg engang kommer op på det nivue
|
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:07 |
|
rigtig flot og rigtig nuttet :-)
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:51 |
|
Ja den er godt nok nuttet.
Min datter og kone kunne godt tænke sig en hver, byggeplan ønskes. Det ville være fedt at kunne overrække min datter en drage på hendes 11 års dag den 30-4.
|
|
|
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1994 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 03:57 |
Så den tilfældigvis da vi passerede shrek området
|
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 05:30 |
|
Fantastisk drage
Lasse og jeg nåede heldigvis at beundre den på LEGO World. Super fedt bagefter at få at vide, at den er bygget af en af Byggepladens medlemmer.
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 05:47 |
|
Hold da op hvor er den sød og vellignende.
Rigtig godt lavet. |
|
![]() |
|
Thomas.Tværvang
Tagsten
Medlem siden: 26-September-2012 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 718 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 05:55 |
|
Den er f.. godt ramt. Lige i øjet
|
|
|
Thomas Tværvang
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 07:16 |
|
Jeg så den ikke til LW, men er glad at du har nu postede den her!
Super flot drage! Vi kommenterede at drage til Shrek ikke var af LEGO klodser da vi gik forbi (den hængende), skam vi ikke så din. |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |