![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 2021222324 143> |
| Forfatter | |
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Januar-2013 kl. 17:02 |
|
Tak, der må gerne komme flere billeder
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:53 |
|
Er der byggemøde på Torsdag d. 21. Februar, eller skal vi vente helt til d. 28. Februar?
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2013 kl. 02:28 |
Der er lukket den 21. februar, da de holder vinterferie i uge 8. Så du må vente helt til den 28. februar.
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:21 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen
|
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:23 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen
|
|
|
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:01 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen
Morthen Falk Poulsen |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 16:20 |
|
jeg kommer
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Mads.G.Christensen
Knop
Medlem siden: 20-Februar-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 16:24 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen
|
|
|
Mads Gøhler Christensen
|
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2013 kl. 18:13 |
|
Jeg kommer osse
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 04:05 |
|
Jeg kommer også.
brian
|
|
|
Brian Jacobsen
|
|
![]() |
|
Martin.Vest.Hansen
Klods
Medlem siden: 13-April-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 04:11 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen)
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 11:11 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:19 |
|
Så må vi/jeg håbe jeg kan få mit nyeste projekt i nogenlunde færdig-agtig stand inden byggemødet.
Hvis i syntes den "lille robåd" jeg havde med sidste gang var imponerende,
så kan i virkelig godt glæde jer til på torsdag. Den kan tricks |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:10 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Redigeret af Peter.Lind - 21-Februar-2013 kl. 14:11 |
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:19 |
|
[QUOTE=Peter.Lind]
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Søren Johansen
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Tom.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:35 |
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Lars Lyager Olsen
Lene Bøgh Hansen
Henrik Christensen
Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen
Henrik Hansen
Brian Jacobsen
Martin Vest Hansen
(Kommer måske Clemens Vest Hansen)
Jørgen Pedersen Peter Lind
Søren Johansen
Tom Jakobsen
|
|
|
Tom Jakobsen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2013 kl. 07:52 |
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Lars Lyager Olsen
Lene Bøgh Hansen
Henrik Christensen
Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen
Henrik Hansen
Brian Jacobsen
Martin Vest Hansen
(Kommer måske Clemens Vest Hansen)
Jørgen Pedersen Peter Lind
Søren Johansen
Tom Jakobsen
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2013 kl. 02:45 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Søren Johansen Tom Jakobsen Henrik Christian Grove Sten Lassen |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2013 kl. 03:34 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Søren Johansen Tom Jakobsen Henrik Christian Grove Sten Lassen Carsten Straaberg - kommer kortvarigt - ps. har ikke fået booket, så vi må tage det som det kommer...
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2013 kl. 10:47 |
|
Jeg kommer til byggemøde i Taastrup den 28. februar kl. 19: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Lars Lyager Olsen Lene Bøgh Hansen Henrik Christensen Morthen Falk Poulsen Mads G Christensen Henrik Hansen Brian Jacobsen Martin Vest Hansen (Kommer måske Clemens Vest Hansen) Jørgen Pedersen Peter Lind Søren Johansen Tom Jakobsen Carsten Straaberg - kommer kortvarigt - ps. har ikke fået booket, så vi må tage det som det kommer...Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Bindslet |
|
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 2021222324 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |