Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tank
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tank

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Asger.Dich Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 20-November-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 16
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Dich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 14:47
ja. jeg havde ikke hjul nok i den rigtige størrelse, Hjulene på en T-34 er alt efter hvad jeg kan se en anelse større. jeg mener til gengæld at jeg fandt nogle få T-34 hvor der var gummi på hjulene, men slet ikke så tykt som på min.
Jeg ville gerne have brugt denne i grå istedet.

Redigeret af Asger.Dich - 21-Januar-2013 kl. 14:48
Til top
Thomas.Seifert Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 27-September-2011
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Seifert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 18:12
Åh ja, det kan jeg godt se, når jeg ser på billeder på Google - men det kan være svært at se hvad der er ægte og hvad der er modeller dér...
Til top
Asger.Dich Se drop down
Flise
Flise

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Dich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 08:12
ja. det er rigtig svært at se hvad der er modeller. jeg mener også at stort set hele østblokken producerede T-34/85 efter anden verdenskrig, så det ville ikke undre mig hvis det var små forskelle fra land til land.
Til top
Asger.Dich Se drop down
Flise
Flise

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Dich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:10
(Opdateret igen)

Flere billedere
(Sorry at billederne er blevet så store, glemte at justere størrelsen)
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8669
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:16
Citat: Asger.Dich Asger.Dich skrev:

Jamen, så brug da lige to minutter på at nedjustere dem i størrelsen?

Til top
S.Hemmingsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 28-Marts-2006
Point: 917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Hemmingsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:25
Citat: Peter.Vingborg Peter.Vingborg skrev:

Synes godt om!
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 14:51
Hele billeder uden 'scrollning'.
Der er også afstand imellem billederne.
Alt sammen noget der giver ro i øjne og hjerne Wink

Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 15:00

Det tog mig så godt nok hele ti minutter Embarrassed Efter min mening er det blevet meget mere brugervenligt?

Redigeret af Peter.Vingborg - 09-Februar-2013 kl. 15:01
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 03-Juni-2011
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 15:01

Det tog mig så godt nok hele ti minutter Embarrassed Efter min mening er det blevet meget mere brugervenligt?

Thumbs UpThumbs Up
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 16:23
Hold da op, Peter, du har da vist for megen tid til overs... Wink
Men tak for det!
Og er der så ikke nogen, der kan give de unge nye et kursus i at downsize billeder inden de lægges på forum Confused ???

Redigeret af Svend.Erik.Saksun - 09-Februar-2013 kl. 16:23
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 18:00
Kunne man evt ikke sætte en pixel/mm begrænsning på fra administratorens side, a la den kilobyte begrænsning der er?
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 18:19
Citat: Rasmus.Ansbjerg Rasmus.Ansbjerg skrev:

Kunne man evt ikke sætte en pixel/mm begrænsning på fra administratorens side, a la den kilobyte begrænsning der er?
Begræsningen er der et eller andet sted allerede. Den er dog kun virksom, når man vælger at 'downsize' et billede med indsættelsesmetoden til højre under dette ikon: Indsæt Billede. Tryk på knappen 'Se først' når du har indsat linket (husk her at 'http://' kun skal stå der en gang), herefter vil du for eksempel lave et billede på 2400x2400 pixels mindre. Du vil måske lave det om til 1200x1200 pixels. Det kan du dog ikke i og med der kun accepteres størrelser på maximalt 999x999 pixels. 

Derfor kunne det være ønskeligt med en generel maxbegrænsning af pixels på 999 i bredden.

Er det muligt webmaster? 

Denne besked er også sendt til webmasteren pr. email.

Redigeret af Peter.Vingborg - 09-Februar-2013 kl. 18:19
Til top
Jakob.Bindslet Se drop down
Webmaster
Webmaster
Webmaster

Medlem siden: 05-Januar-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Bindslet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 05:03
Umidelbart Nej. Ønskes nærmere dialog, vil jeg opfordre til at flytte diskussionen til "om hjemmesiden"
---oooOOooo---

Jakob Bindslet
Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer.
Til top
Asger.Dich Se drop down
Flise
Flise

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Dich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 07:08

Der er det så at jeg generelt ikke bruger de der knapper, men foretrækker selv at skrive koderne selv,
[ img ][ /img ]. Så det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det.
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 07:21

Der er det så at jeg generelt ikke bruger de der knapper, men foretrækker selv at skrive koderne selv,
[ img ][ /img ]. Så det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det.
Så kan jeg kun opfordre dig til - i stedet for hovsaløsningen - lige at bruge de få sekunder/minutter det tager at gøre et indlæg læse-/se-venligt. Du er jo klar over begrænsningen - så....
Til top
Thomas.Tværvang Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-September-2012
Sted: DK
Point: 718
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Tværvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 07:37
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Hold da op, Peter, du har da vist for megen tid til overs... Wink
Men tak for det!
Og er der så ikke nogen, der kan give de unge nye et kursus i at downsize billeder inden de lægges på forum Confused ???

http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14731&title=upload-af-billeder

Wink

Redigeret af Thomas.Tværvang - 10-Februar-2013 kl. 07:37
Thomas Tværvang
Til top
Asger.Dich Se drop down
Flise
Flise

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Dich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 12:37

Så kan jeg kun opfordre dig til - i stedet for hovsaløsningen - lige at bruge de få sekunder/minutter det tager at gøre et indlæg læse-/se-venligt. Du er jo klar over begrænsningen - så....

jeg ikke helt sikker på om du forventer en undskyldning eller hvad..? måske du kunne fortælle mig det igen så kan jeg måske forstå det.
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 12:53

jeg ikke helt sikker på om du forventer en undskyldning eller hvad..? 
Næh, egentlig ikke. 
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.077 sekunder.