Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Drejeskive
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drejeskive

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Rasmus.Fachmann Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 12-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 543
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Drejeskive
    Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:27
Så kom projektet endelig op på CUUSOO så nu kan det godt vises frem.

Her et mit oplæg til en RC drejeskive til RC tog skinner.

og test kørslen på youtube 

Redigeret af Rasmus.Fachmann - 17-Januar-2013 kl. 03:53
Til top
Henrik.Garder Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Himmerland
Point: 568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:29
Ser rigtigt godt udt
Henrik Garder

U=I*R
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:36
Puha, jeg mistede næsten pusten...
Kritikken vil jeg overlade til dem, der har forstand på det Wink
Jeg er i hvert fald imponeret.
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Marts-2006
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:47
Kort og godt. Ingen kommentarer her.
Vi ser den jo i morgen torsdag, og så kan du få de konstruktive kommentarer. 

Men jer 200-700 medlemmer af Byggepladen der ikke komme til byggemøde må gerne stemme postitivt nu.  

Redigeret af Jørgen.Pedersen - 16-Januar-2013 kl. 12:57
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:51
Citat: Henrik.Garder Henrik.Garder skrev:

Ser rigtigt godt udt
Tror ikke Rasmus har noget imod du kommer forbi Taastrup i morgen "og ser med fingrene"Clap

Vi skal jo være mange togtosser for at lave en ordentlig bølge

Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:56
Jeg må jo lige nævne at mit projekt kun har stukket sig til testen som den ser ud på youtube (resten 3D). Jeg har ikke nået at skaffe klodser nok til resten. 
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 12:58
Vi vil gerne se testen "med fingrene".
Nu er der 4 der har stemt på din model

Redigeret af Jørgen.Pedersen - 16-Januar-2013 kl. 12:59
Jørgen Pedersen

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 13:03
Der må gerne kigges med fingrene.
Til top
Matias.Bendtsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 02-September-2011
Sted: danmark
Region: Vendsyssel
Point: 655
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 13:25
Slet ikke dårligt.Thumbs Up sjovt der ikke er nogen der har fået ideen før.Smile
Nu har jeg smidt det på EB også,så burde der komme lidt ekstra stemmer.Wink 
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

if you stop getting better, you stop being good.
Til top
Bjarne.Lindevall Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 06-Februar-2012
Point: 81
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarne.Lindevall Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 13:42
Det er simpelthen den bedste drejeskive anlæg Jeg endnu har set i LEGO, er remisen fra en special by da Jeg kan se der står "1891" på bygningen.

Redigeret af Bjarne.Lindevall - 16-Januar-2013 kl. 13:47
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 13:46
Ja der måtte jo være lidt sjov på den.
Til top
Johnny.Pihl Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 12-Oktober-2012
Point: 39
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 14:29
5753ord kan være fattige 60 FLOT
ville gerne komme forbi men der er en færge og broafgift i vejen.
Til top
Morten.Dalermoen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 30-Juli-2010
Sted: Norge
Point: 1658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Dalermoen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 14:47
Citat: Rasmus.Fachmann Rasmus.Fachmann skrev:

Der må gerne kigges med fingrene.
Hehe..du tager en risiko Wink måske 25 som skal kigge med fingrene på byggemøde....

Glæder mig til å se den IRL Smile

Redigeret af Morten.Dalermoen - 16-Januar-2013 kl. 14:48
Morten Dalermoen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:17
Er lige kommet til at sende et hint til et par venner i USA . Hvis de forstår meningen og ideen, vil dette eksplodere. Confused
Jørgen Pedersen

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:24
Det håber jeg de gør. Tror du at det er godt nok beskrevet at den fungere på en flad overfalde? (gulv)
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:30
Har supportet det - superfedt projekt 

Redigeret af Lars.Fink.Hansen - 16-Januar-2013 kl. 15:54
Lars Fink Hansen
Til top
Asger.Dich Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 20-November-2012
Point: 16
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asger.Dich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:51
jeg var lige ved at falde af stolen. jeg er meget imponeret, det er rigtig flot.
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 17:03
Tak for de mange pæne ord. Vi ses i morgen

Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 17:57
Hold da op. Elsker når der kommer sådanne overraskelser her. Super godt lavet Rasmus.

Projektet er støtte.  Du burde måske lægge et ekstra TAG ind: remise (Så vidt jeg husker hedder bygningen sådan på engelsk, tysk, fransk mf.)

Jeg er nysgerrig efter at vide hvordan du har fået drejeskiven til at dreje. Kan du vise teknikken bag det med nogle billeder?
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fachmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 18:04
Det ses måske bedst på youtube. Men det kan være at vi får taget nogen billeder i morgen.
Jeg kan afsløre at jeg har brugt små tandhjul der lukkers sammen om et gummidæk.
det virker fint
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.055 sekunder.