![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 1718192021 143> |
| Forfatter | ||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2013 kl. 15:19 |
|
|
Jeg kommer :
Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen |
||
![]() |
||
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 08:16 |
|
|
Jamen, jeg vil da også gerne se hvad det er for noget ...
Jeg er helt ny og uerfaren, så jeg er spændt på hvad det hele går ud på - men jeg møder op i Taastrup med et af de sæt jeg endnu ikke har taget hul på. Håber at I vil tage vel imod mig! mvh Peter Lind Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind |
||
![]() |
||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 09:29 |
|
|
Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind Tine Gudiksen
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 12:09 |
|
Peter du skal være så hjertelig velkommen. Vi har alle stået som du gør idag engeng. Kom, se, vis frem og spørg. Og det er jo det rigtige møde du kommer til. Selv fra Norge kommer der nogen
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Rasmus.Fachmann
Tagsten
Medlem siden: 12-Februar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 543 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 13:15 |
|
|
Jeg tror også gerne at jeg vil deltage, så kan I også få mit seneste projekt at se og det vil være godt med lidt input. Mere følger når den er klar på CUUSOO
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 13:18 |
|
Det ser spændende ud. Du kan vente med at "løfte sløret" til på torsdag, Vil man se mere kan man jo møde op
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 13:36 |
|
|
På torsdag vil der være en form for konkurrence blandt Byggepladens medlemmer på mødet.
Der er et par attraktive gevinster, som Svend Erik har annonceret andetsteds! OG - dem, der har bestilt Minifigurer Serie 9, kan også få dem på torsdag. Jeg tror det bliver en god dag ![]() |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 14:12 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 14:47 |
|
Har du så sørget for vi har et stort lokale ? Alle de tiltag må da gøre at vi skal låne Cirkus Benneweis stor telt for at kunne være der ?
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 14-Januar-2013 kl. 22:52 |
||
|
Jørgen Pedersen
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 14:47 |
|
Jeg kommer også. Mvh, Henrik
|
||
![]() |
||
Anders.Gudiksen
Flise
Medlem siden: 02-Marts-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 29 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 16:28 |
|
|
Citat: Tine.Gudiksen
Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind Tine Gudiksen Henrik Ludvigsen Anders Gudiksen og Oliver Gudiksen |
||
|
Anders W. Gudiksen
|
||
![]() |
||
Rasmus.Fachmann
Tagsten
Medlem siden: 12-Februar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 543 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2013 kl. 16:32 |
|
|
||
![]() |
||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 06:28 |
|
|
Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind Tine Gudiksen Henrik Ludvigsen Anders Gudiksen og Oliver Gudiksen Anders W. Gudiksen Rasmus Fachmann Trine Dalsgaard Jensen |
||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 12:54 |
|
|
Jeg kommer :
Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind Tine Gudiksen Henrik Ludvigsen Anders Gudiksen og Oliver Gudiksen Anders W. Gudiksen Rasmus Fachmann Trine Dalsgaard Jensen Lars H Sørensen |
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:25 |
|
Hej Peter.
Jeg har været medlem af denne gruppe i over et år nu, jeg har udstillet 3 gange. Osv. Men aldrig været til et byggemøde. Så vi bliver ihvertfald to som prøver det første gang =) |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Rasmus.Fachmann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:26 |
|
|
Hvor kan man se tid og adresse?
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:27 |
|
|
Jeg tager mit seneste "Lille" skib med......som næsten er færdigt.....Også bygger jeg den færdigt på mødet.
|
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:32 |
|
Første innlegg i denne tråd
![]() |
||
|
Morten Dalermoen
|
||
![]() |
||
Rasmus.Fachmann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:36 |
|
|
Hvis der er nogen der ligger inde med 20-30stk.
som de kunne tage med til mødet. Kunne jeg godt bruge dem til min lille demonstation. Gerne mørkegrå (men farven er ikke kritisk)
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:38 |
|
|
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 1718192021 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |