Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Toberg Library - CCCX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Toberg Library - CCCX

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Toberg Library - CCCX
    Sendt: 29-December-2012 kl. 13:25
Mit andet bibrag til CCCX på classic castle:

Toberg Library by bentoft, on Flickr

Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 13:42
F... den er fed - gulvet er jo snart en klassiker fra din hånd men mosaikken og dit farvespil i den er suveræntClap

Redigeret af Lars.Fink.Hansen - 29-December-2012 kl. 13:43
Lars Fink Hansen
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 14:49
Hold da op Benjamin, den er godt nok flot. Der er så mange detaljer, at jeg ikke ved hvilken jeg skal fremhæve. Som Lars skriver, dine gulve er bare itop.... Den kan du sku godt være stolt af !!!!!!!!!!!
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8669
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 14:52
Det' en kæbefalder uden lige.
Rigtig rigtig godt lavet!

Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 14:54
Jeg har rost den på Flickr, men gør det gerne her også.
Dejligt at se et medlem af Byggepladen tage kampen op med de fantastiské castle-byggere rundt omkring i Europa - og det med manér!
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 14:56
De mosaikker styrer du for hårdt....
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Hovedstadsområdet
Point: 1091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:12
Pi... godt lavet!! orv hvor er det lækkert Smile
Leg godt :)
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Point: 5296
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 15:17
Hold da op, hvor fedt!!

Enhver kritik vil næsten virke malplaceret, da det er spitzenklasse.

Skulle jeg alligevel nævne noget, så er det måske mosaikken på væggen under skjoldene. Det er i mine øjne måske lidt for meget af det gode, og i hvert fald "bare" mere af det samme. Der kan jeg egentlig bedre lide den mere simple endevæg. Allerhelst skulle der måske hænge nogle malerier, men det er jeg godt klar over, er vanskeligt at lave i den skala.

Glasmosaikkerne er rigtigt fine og giver et godt samspil med de lidt spraglede bogrygge.

Men overall.. fedt fedt fedt! Thumbs Up
Martin Bruun

"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
NielsOttoHansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 23-Oktober-2008
Region: Midtjylland
Point: 151
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsOttoHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:02
48 Det er klasse for sig- super flot  Thumbs Up
Til top
Johnny.Pihl Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 12-Oktober-2012
Point: 39
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:37
Klasse Thumbs Up
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 17:15
Det er jo helt vildt godt lavet det der!! Kan specielt godt lide mosaikken i vinduerne med det forskellige transfarver. Endlig noget af det ekstremt godt bygget på siden.( ikke at andre ikke er gode, men det her er verdensklasse) Et helt slot eller en borg fra dine hænder gad jeg godt se. BRAVO:-)
Søren Johansen
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Region: Midtsjælland
Point: 3533
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 17:44
Super flot MOC med mange gode detaljer Clap
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 21:04
Ja det ser sgu godt ud.. Big smileThumbs Up
Til top
Morten.Godiksen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 27-August-2012
Point: 33
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Godiksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 06:41
Hold da op, hvor er det en imponerende MOC - de der mosaikker er jo for vilde! :-)
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 08:16
Det er svært at sige noget andre ikke allerede har sagt, så jeg nøjes med at bakke op om de ovenstående positive tilkendgivelser! SmileThumbs Up
Til top
Peter.Aasholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-September-2007
Region: Himmerland
Point: 771
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Aasholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 14:00
Hvor er "synes godt om" knappen? Det er bare super. Jeg er helt pjattet med strategimødet ved kortbordet, om end det burde være et andet sted sådan et møde Big smile
Peter Aasholm
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 14:26
Citat: Peter.Aasholm Peter.Aasholm skrev:

Hvor er "synes godt om" knappen? Det er bare super. Jeg er helt pjattet med strategimødet ved kortbordet, om end det burde være et andet sted sådan et møde Big smile
Ja, ham den skumle med skægget i baggrunden er helt sikkert med på en lytter. LOL

Jeg er også vild med dine mosaikker og lysspillet.

Lidt off topic: Er det 1x3 tile i tan, du har anvendt på strategibordet?
K.Gabriel
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Point: 2128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 15:06
Tak for alle de pæne ord.

Martin >> Jeg er faktisk enig. Det startede med at være gulvet der skulle løbe mellem reolerne, men det fungerede slet ikke. Dog var jeg lidt for glad for mønstret og var ikke i stand til at "kill your darlings", så det endte på vægen.

Søren >> Jeg ville elske at bygge en hel borg, men der kommer nok til at gå mange år før det sker. Det her er noget af det største jeg kan bygge ud fra min samling. Jeg tror allerede jeg har lavet 100 kompromisser her. Det må være min 2020 plan.

Peter >> det er ikke et strategi møde, det er undervisning. Toberg er en krigsskole. 

K.Gabriel >> Det er ikke tan det er grå. Billederne er ikke blevet særlig gode. Jeg var presset på tiden, både med at få det bygget færdig og med at tage billeder inden jeg tog på juleferie til efter deadline på CCCX.
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Point: 1245
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 15:51
Smuk ! ....og det med den viden om at du har et begrænset antal klodser til rådighed.
Hvad kan det ikke ende med Smile
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 18:15
Super flot lavet med masser af detaljer :-)
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.082 sekunder.